NOTD – Blå/lilla glitter gradient (Eurovision manicure!)

Så er det dælme Eurovision tid.. lige om lidt! Er der andre der skal se det?
Min søster og jeg elsker Melodi Grand Prix, og følger altid med. I år holder vi begge med Sverige, som virkelig bare har den fedeste sang. Vi har allerede aftalt at tage til Sverige til Eurovision næste år, hvis de vinder!

Så jeg har lavet nogle glitter-negle i dag.. for Melodi Grand Prix og glitter går hånd i hånd! :D

Jeg startede med to lag OPI Ogre the top blue (min yndlings blå lak, ud over Essie Aruba Blue. Min er efterhånden “gammel” men den har den BEDSTE konsistens! LOVE). Så har jeg lavet en sponge gradient med OPI Absolutely Alice og OPI DS Temptation! Jeg synes det blev ret fint.
Mine billeder er ret lyse. Man kan ikke tage ordentlige billeder af Ogre the top blue.. en skam, for den er så flot!

10 Comments on “NOTD – Blå/lilla glitter gradient (Eurovision manicure!)

  1. super fed desigen ;) det passe godt til MGP! jeg følger norlam ikke så meget med men plejer at se det med en bog i hånden ;) hehe
    du er super god til gradient ville ønske at du lavede en lille vejledning til det du gør :)

  2. Super seje Eurovision negle du har fået lavet. Sidder også og ser det, men skulle lige tjekke om du havde lavet nogle nye negle i dag… Altid en fornøjelse at se din blog. Jeg har fulgt flere negle-blog, men din er nu favoritten :) ha en god aften med MGP og tror også på Sverige.

  3. Så flotte!! Meget melodi grand prix agtige! Glæder mig til mummikop inspireret negle hæhæ :i

  4. Du er virkelig talentfuld til at lave negledesigns, jeg er DYBT imponeret over alle dine designs, og har brugt en masse timer på at kigge heeele din fine blog igennem! Tusind tak for den. :)

    • Tusind tak! Jeg er rigtig gld for, at du synes om det jeg laver!! Det er skønt at få så dejlig feedback på noget man bruger lang tid på :)

  5. Denne her vil jeg også efterligne, selvom jeg ikke bryder mig om melodi GP. ;) Jeg har en Sally Hansen, som minder om den blå farve, og jeg har også OPI Tempt og OPI Gonzo (blå glimmer), det må kunne bruges.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

