OPI DS Temptation

Der er næsten ikke nogen værre end når man har købt en rigtig flot neglelak, som man bare glæder sig så meget til at prøve.. og så viser det sig, at den ikke er nær så flot på neglene som i flasken.
Her forleden dag fik jeg købt to nye neglelakker. Den ene fra Opi, (super dyr lak), og en anden fra Hot makeup, (super billig).

Jeg købte OPI DS Temptation, og det var lige hvad den lak var, en Temptation. Det var virkelig en fristelse. Jeg synes den var SÅ smuk, og jeg måtte bare have den. Den kostede 175kr, hvilket faktisk kom som et chok da jeg skulle betale, fordi jeg havde troet den kostede mindre. Men jeg synes bare den var så smuk, så det var vel 175kr godt brugt. Jeg tog vidst fejl.
Jeg skulle selvfølgelig prøve den lige da jeg kom hjem, og jeg blev ret skuffet. Jeg synes bare ikke den er nær så flot på neglene som i flasken. Den ligner bare en glitterversion af Gosh Gasoline, som jeg aldrig har været alt for vild med. Forstå mig ret, den er flot, og jeg skal nok få den brugt, den er bare ikke.. som jeg troede.
Ah, hvilken skam. Den ser ellers så luksus og lækker ud, hvilket jeg egentlig synes alle DS lakkerne gør.
På billederne har jeg tre lag på. Jeg har tænkt mig at prøve den over sort på et tidspunkt, og se om det er mere mig..

12 Comments on “OPI DS Temptation

  1. I know how it is…. you make your wishes come true and spend more money than usually and when it comes, that´s just not what you´ve expected… I bought recently BFF China Glaze, here in Brazil it costed something like 3 good holographic polishes and I´m just thinking about what I´m gonna do with it… So beautiful, but so “Barbie”, even for me that love pink…

    • It really is sad to be disappointed in a nail polish, when you were really excited about it! Too bad you bought that polish then. Maybe you’ll like it better next time you try it :)

  2. Oh, but anyway, this DS Temptation is a really beautiful polish…

  3. HVAD!!!!!

    Jeg ved godt det er svært at fange lilla farve på billeder, men hvis den ser nogenlunde lissådan ud IRL så synes jeg den er vildt lækker!!!!

    • Billederne er meget bedre end hvordan den ser ud i virkeligheden. Farverne vises ikke nær så godt på neglene! :)

  4. Synes faktisk den ser bedre ud på dine billeder end den gør IRL! Men kender godt følelsen af, at en lak skuffer – du kan altid smide den over i franken bunken og blande den sammen med noget andet en dag ;)

    • Jeg synes faktisk også, at den er pænere på billederne end den er i virkeligheden. Men jeg tror nu, at jeg beholderne den som den er. Jeg har før prøvet, at anden gang jeg prøver en lak jeg ikke kunne lide først, så har jeg kunne lide den bedre. Så det håber jeg også sker med denne :D

  5. uff, så dumt…Jeg synes fremdeles den er utrolig flott på de pene neglene dine;)

  6. Åh, det er præcis sådan jeg også har det med den. Jeg MÅTTE bare eje den, var totalt fristet, men synes heller ikke den er superfantastisk på neglene. Flot, men ikke flot nok til den pebrede pris, suk!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

