NOTD- China Glaze Papaya Punch

I dag vil jeg vise endnu en af mine nye neglelakker. De neglelakker jeg købte var Orly Melt your popsicle, China Glaze Admire (begge vist i forrige indlæg), China Glaze Grape Pop (Som jeg har haft før, men den var færdig, og jeg måtte købe den igen, fordi det er en af mine yndlings lilla lakker!) og så denne; China Glaze Papya Punch.
Jeg har set Papaya Punch på blogge før, og har synes den var rigtig fin, men grunden til at jeg købte den nu var, at jeg synes den mindede om den nye Zoya Arizona, som er så fin, og det sted jeg købte fra havde kun China Glaze. Og jeg er ret godt tilfreds med PP!
Jeg har i sinde at lave noget sponge gradient på denne manicure, men jeg ville lige vise Papaya punch for sig selv, for jeg synes den er så fin.
Det er virkelig en græskar-farve! Den bliver skøn til halloween! Jeg er vild med at den er lidt speciel, og så synes jeg den er fin til min hudfarve!
I dag inkluderer jeg er halvt ”outfit of the day” billede, fordi jeg synes mit tøj var fint i dag, og lakken passede godt til! :D
Lyset uden for var lidt tricky i dag, så I må nøjes med de her billeder, som blev lidt underlige..

8 Comments on “NOTD- China Glaze Papaya Punch

  1. hvordan plejer du dine negle?? har aldrig set så flotte negle før!

    • Årh, mange tak!
      Jeg plejer dem ved at bruge neglebåndsolie og creme, jeg bruger basecoats der styrker neglene.. og det er vidst det. Jeg gør faktisk ikke alt for meget :D

    • Det er lidt forskelligt. Denne gang har jeg købt fra ebay, men jeg køber også fra Amazon og Nailetc.com.

    • Nej. Sun Worshiper er jo en ret stærk neon, og denne er en creme. Denne er græskarfarvet! :D

  2. Jeg eeelsker virkelig din trøje, den er rigtig flot, hvor er den fra? :)
    Neglelakken er også rigtig fin :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

