NOTD – Orly Melt your popsicle + stamping (Dimissions-negle!)

Warning: Langt indlæg forude!

Dette er et meget specielt indlæg, fordi der er lidt mere i det end bare negle.
Jeg har nemlig, i dag, afsluttet min uddannelse, og kan nu med stolthed kalde mig selv Pædagogisk Assistent. Jeg har været under uddannelse i 2 år og 3 måneder, og nu er det simpelthen slut og jeg er færdig. Det er lidt for vildt. Så nu skal jeg holde en velfortjent ferie, og så begynder jeg at søge arbejde til september, hvor jeg forhåbentlig kan finde en hyggelig børnehave at arbejde i!
I dag var jeg så til dimission på skolen, og det var sådan en hyggelig dag. Selvfølgelig skule jeg tabe mig eksamensbevis på gulvet da jeg havde fået det.. pinligt, men man er jo menneske, ikke? ;P
I dagens andledning havde jeg taget fint tøj på, og selvfølgelig lakeret neglene. Forleden dag fik jeg nye lakker ind af døren.. og nye XL stamping plates!

Jeg valgte at tage min nye Orly lak på, Melt your popsicle, fordi den er samme farve som min hue (som jeg viser et billede af længere nede). OMG, Melt your popsicle er orange, og den er ikke blot orange men det er neon orange. Jeg blev ærlig talt lidt overrasket da jeg så den. Den er helt fantastisk neon.
Det var ikke meningen det skulle noget på, men så fik jeg mine stamping plates, og så måtte jeg prøve dem.
Til stampingen har jeg brugt China Glaze Admire, fra deres Romantique kollektion fra 2009. Bedste stamping neglelak jeg ejer! Hvis I har nogen lakker fra kollektionen, som I ikke vil eje længere, vil jeg med glæde hjælpe jer af med dem :D. OG jeg vil SÅ gerne have lakkerne fra China Glaze’s 2009 chrome kollektion!!!! :O

Admire er bestemt ikke en neglelak jeg ville have på alene, for den er slet ikke mig.. men til stamping.. wow!
Jeg har brugt XL plate L. Jeg skal nok vise billeder af mine nye ting en af de kommende dage!

Nu til billederne!

Jeg har også taget lidt billeder for at vise jer min hue og min kjole. Jeg ved, at nogen synes det er fjollet at der nu er huer til mange uddannelser, men jeg synes det er fedt, og jeg skulle klart have et bevis på, at jeg har klaret de 2 år og 3 måneder.. Og så er den orange, en af mine yndlingsfarver!
Og jeg elsker min kjole!

13 Comments on “NOTD – Orly Melt your popsicle + stamping (Dimissions-negle!)

  1. Hej
    Har fulgt din hjemmeside et stykke tid og har lagt mærke til hvor pænt du lægger din neglelak, når jeg siger det , mener jeg, at det ligger fint et par millimeter fra neglebåndet og ens hele vejen langs neglebåndet. Hvordan gør du. Jeg synes når jeg lægger neglelak og jeg vil holde den lidt fra neglebåndet, bliver det ikke ens. Langs neglebånd går det måske længere op end andre steder. Hvordan gør det, så pæn, har du en teknik du bruger.
    På forhånd tak.

  2. Sikke lækre negle du har fået lavet og perfekt match til din hue – tillykke med uddannelsen. Hvor køber du stamping materialerne? Og er det kun for proffer som dig, eller er det noget andre med mindre øvelse kan lave? Lyder dejligt med ferie frem til september, så vi jeg glæde mig til at se de flotte negle du sikkert får lavet med lidt ekstra tid i hverdagen! Go weekend.

    • Tusind tak!
      Disse materialer til stamping er købt på Magnonails.de, hvor de har nogle fantastiske XL plader. Det er klart noget alle kan lære, hvis man har tålmodigheden til det. Det er faktisk ikke så svært :).

      Ja, jeg håber i hvert fald jeg kan få lave en masse fine designs og manicurer, her hvor jeg har en masse tid til det! :D

  3. For et flott design! Du er utrolig flink :)
    Og tillykke med utdannelsen!

  4. Er det Konad der har en xl plate der hedder L? Eller hvor har du anskaffet det? :-)

  5. hej det er Katrine fra klassen wow du er jo mega god til det!!!!
    er vild med allke de ting du har lavet…
    kan stadigvæk ikke se hvor du har købt den der forstærker til neglene ??
    men igen wow elsker de ting du har lavet <3

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.073, der følger denne blog

