NOTD – Castles in the sky (Nail art Inspired by B.O.B)

Okay. Her forleden day købte jeg B.O.B’s nye album, Strange Clouds, simpelthen fordi der er en sang hvor Taylor Swift er med.. og jeg elsker Taylor Swift. Og i stedet for bare at købe dén sang, købte jeg altså hele albummet.  Sådan noget gør jeg tit, uden at have hørt sangene. Risikabelt, men også ret sjovt! Jeg er i hvert fald blevet rigtig glad for det album, og har fået en klar yndlings, nemlig Castles in the sky (Feat. Trey Songz). Det er simpelthen en herlig sang, og den gav mig inspirationen til at lave noget nail art!

Jeg ville gerne lave en himmel (Duh), og ville lave den farvet, ikke kun blå. Så derfor gav jeg mig i kast med at lave noget sponge gradient. Det er første gang jeg har lavet det på denne specifikke måde. Det er klart noget der skal øves, men resutlatet blev godt synes jeg!. Og jeg er vild med farverne sammen!

Jeg har brugt China Glaze Something Sweet, China Glaze Peachy Keen, China Glaze Light as air og Essie Cute as a button til min gradient.
Resten er lavet med akrylmaling. Jeg har prøvet at lave lidt skygger rundt omkring, og jeg synes det er blevet ret fint. Skyerne har fået lidt gult, for at det står godt til himmelen ;D
Mit “castle” er mere et palads, og spirene er ikke gode, fordi min guld og bronze akrylmaling er dårlige!.
Billederne blev dårlige. det var altså meget pænere i virkeligheden!

7 Comments on “NOTD – Castles in the sky (Nail art Inspired by B.O.B)

  1. Mega godt lavet. Og den Essie er da bare umådelig fantastisk, elsker den farve!

  2. Oi, utrolig flott! Likte den (faktisk) bedre før du laget mønster på dem..Synes gradient-effekten er så fin naturlig..Og Essie-fargen er da bare helt utrolig!

    • Jeg kunne også bedre lide den før :D
      Den Essie er bare så smuk. Perfekt koral/lyserød ;D

  3. Can’t believe I didn’t discover your blog earlier, I love your nails and your designs!

  4. Virkelig flot, men synes faktisk også det var fint i sig selv, inden du malede motiver på. Det er en SUPER flot lavet gradiant.

    • Jeg synes også selv det var flottest før, men hele idéen var at lave dette nail inspireret af den sang, så jeg følte ikke jeg bare kunne stoppe ;D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

