NOTD – Neon half moons

I dag havde jeg lyst til at lave noget nail art, men jeg havde ingen idéer, så i stedet lavede jeg en half moon manicure. Denne manicure lavede jeg faktisk for et stykke tid siden, men jeg lavede den meget halvhjertet, så det blev utrolig grimt og bulet. Men jeg synes at farverne var så fine sammen, at jeg bare måtte lave det igen!
Jeg er altså så vild med half moon manicurer. Jeg synes det er så flot, og man kan bare lave sådan nogle fine kombinationer af lakker.

Her er det China Glaze Flip Flop Fantasy og IsaDora Marzipan. Jeg er bare helt vild med de to farver sammen. Og så synes jeg neon halvmåner er ret så cool!

Mit træ er sprunget ud! Yay.
Sidste år lavede jeg en manicure med Essie Cute as a button, som er præcis samme farve som disse blomster. Se HER

14 Comments on “NOTD – Neon half moons

  1. Hold da helt ferie, Flip Flop Fantasy popper virkeligt ved siden af den grønne fra IsaDora. Havde ellers ikke tænkt mig at købe noget fra IsaDora, men jeg blir måske lige nødt til at købe Marzipan – Hvordan er kvaliteten af lakken osv?

    • Jeg synes generalt, at IsaDoras lakker er rigtig gode. Denne har jeg prøvet alene, og den kræver lidt lag for at se pæn og jævn ud! Men ellers er konsistensen god og børsten er jo fantastisk! :)

  2. Hey, er begyndt at tjekke din blok, da du laver nogle fantastisk flotte negle! Hvordan får du så flotte kanter rundt ved neglebåndet? Bruger du noget for at rette kanterne til, eller er det bare fordi øvelse gør mester? Hvordan forbereder du dine negle inden lakken… Ja håber du vil dele lidt tips ud😊

    • Tusind tak!
      Jeg bruger en lille tynd pensel dyppet i neglelaksfjerner, og fjerner alt det neglelak jeg ikke vil have dér :D

      Inden neglelak gør jeg ikke så meget. Jeg fjerner gammel lak, vasker hænder, og tager så base coat på. I øjeblikket bruger jeg Nail Tek II intensive theraphy :)

  3. Jeg er ny her på din blog. Vil høre hvor du får dine ideer, og er det noget du vil dele ud af.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

