Kleancolor Bite Me (over sort)

Lille hurtigt indlæg, fordi jeg også har en anden manicure at vise.

I går var jeg til SKP(Sprog, kommunikation, psykologi) eksamen, og jeg havde selvfølgelig lakeret mine negle. Sidste år havde jeg OPI Smitten with mittens på til min mundtlige dansk eksamen, og der fik jeg 12, så jeg har siden tænkt på Smitten with Mittens som min “lykke-neglelak”. Men siden den er død og færdig, tænkte jeg, at jeg måtte få en ny lykkeneglelak, og hvilken bedre end Kleancolor Bite Me, som minder meget om SWM?
Lidt sørgeligt at min OPI er færdig, for det er den allerførste OPI jeg fik, men det er nu ikke så slemt, for jeg er helt vild med denne erstatning jeg har fundet i Kleancolor Bite me. Jeg er endnu mere vild med den end Smitten with Mittens.
Også selvom den ikke gav mig så meget held til eksamen. Jeg fik 7, og det er også ok, selvom jeg ikke er helt tilfreds.

Bite me er virkelig flot alene, men over sort er det bare endnu bedre. Jeg er helt vild med det!
Nu til billederne.

3 Comments on “Kleancolor Bite Me (over sort)

  1. Tillykke med eksamen :D Fanstisk rød lak. Har dog lidt svært ved at vurdere, er det glitter? eller micro flakes?

    • Det er en glitter. Jeg ved ikke helt hvad micro flakes er, men dette er en glitter, fin glitter.
      Tak :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

