NOTD – Disney Pressers Cinderella

I weekenden lavede jeg disse negle, med nogle af mine Disney “pressers”. Sidste år lavede jeg en manicure med Snehvide pressers(se HER), og nu har jeg lavet med Askepot. Jeg blev ikke så vild med det, som jeg var sidste år. Jeg synes bare Snehvide-neglene var så fede, men dette er lidt.. meh. Jeg ved ikke helt.
Dog er jeg helt vild med kombien af lakker jeg har valgt. China Glaze Sugar High og Opi Designer… de better!. Så fint, og bestemt prinsesse-agtigt.

7 Comments on “NOTD – Disney Pressers Cinderella

  1. jeg vil give dig ret i at det du lave sides var lidt sejrer men kan nu også godt li de der negle :) er vil med at du har fundet på det ;D jeg har kigger rund omkring i søstrene grene med synes ikk rigtig jeg kan finde det tænker på om du måske ikk kunne fise hvordan pakken ser ud så jeg måske kunne finde det ;D for seriøst elsker det!

    http://polish-life.blogspot.com/

  2. Kan godt se, hvad du mener med, at det ikke helt er i samme liga som Snehvide. Men det blev nu stadig ret flot

  3. Jeg er så af den modsatte mening- synes disse er meget finere end dem med Snehvide. Men elsker også bare lyserød- og fpr tiden Designer de Better :)
    Jeg har også ledt efter overføromgsmærkerne, men kan ikke finde dem. Må nok bare blive ved med at lede.

    • Det er da lidt sjovt, at du synes det modsatte ;D.
      Jeg elsker også Designer de better. Jeg skal helt sikkert finde på flere manicurer med den smukke lak!
      Jeg ved faktisk ikke hvor man kan få dem. Jeg har ikke set dem andre steder end dér i Søstrene Grene.

  4. Guuud hvor smart!!! Jeg kan godt huske de pressers fra da jeg var barn. Hmm det er så 25-30 år siden… Men har ikke set dem i mit voksenliv.

    Det er lidt ligesom bittesmå tatoveringer, som man skal gnubbe på der hvor de skal sidde.

    Ang. at holde dem fast mens man påfører: kunne man klippe det enkelte motiv af arket og sætte det fast med tape rundt om fingeren?

    Jeg må også helt klart holde øje med disse pressers. I mellemtiden vil jeg glæde mig til at mine nail-art smølfe stickers snart kommer :-D tror der bliver kamp mellem mig og min5 årige datter hvem der skal have dem på :-p

  5. Lige en hurtig googlesøgning:

    De hedder rub on stickers og nu til dags bruges de primært til bookscraping. Umiddelbart ser det ud til at være ret billigt :-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

