NOTD – Clawless Fairytale (Franken)

Forleden fik jeg en ny top coat. Jeg elsker at få ny top coat, og gik straks igang med at lege lidt med noget negle-halløj. Jeg prøvede noget med noget guld-glimmer.. som selvfølgelig kom på børsten i top coaten. Det havde jeg ikke lige tænkt over. Så da jeg skulle lave min Disney pressers manicure, kom der faktisk et lag klar top coat MED lidt guld på. Det så flot ud, men så var den top coat ødelagt. Heldigvis sad det kun på børsten, så den blev renset, og top coat’en er reddet.
Dette gav mig dog en idé til en franken, som jeg straks gik igang med at lave. Og jeg synes simpelthen, at den blev så fin.

Det er en lidt støvet lyserød med guldshimmer. Det er lidt svært at se, men det er der, og det er SÅ fint!

Btw, fordi jeg synes det ville være fint, har jeg nu givet mine frankens et mærke. Clawless! (Jeg synes selv, at det er lidt for genialt!). Det skal både forstås som et twist på mit navn, Coewless, men også som, at ens negle ligesom er lidt mindre “claw” agtige, når de kommer lak på. Hah? Get it?. Jeg kan lide det.

Den blå lak jeg har på tommelfingeren er også en ny franken. Jeg er gået lidt i Franken-mood! :D

4 Comments on “NOTD – Clawless Fairytale (Franken)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

