NOTD – Deborah Lippmann Happy Birthday

Jeg har aldrig været dén person der faldt i svime over billeder af Happy Birthday, simpelthen fordi.. tja, det ved jeg egentlig ikke. Det er en super festlig lak, men for mig har den aldrig været “wow”.
Men den er super flot, og jeg er glad for. at jeg har købt den. Jeg elsker at man kan lægge den over en farvet lak, og jeg elsker, at man kan ændre looket ved at lægge flere lag.
I går fik jeg lyst til en smule (eller meget) glitter, så jeg lagde omkring 5 lag for at få dækket alle neglene helt med glitter. Jeg lagde først Deborah Lippmann Naked på, fordi jeg synes der burde være en base.
Mine billeder blev ikke vildt gode, fordi jeg ikke gad gå helt udenfor. Jeg stak bare hånden ud af vinduet :D

8 Comments on “NOTD – Deborah Lippmann Happy Birthday

  1. Jeg er helt vild med den lak!:D
    Den må jeg have anskaffet mig!
    – Hvor vil du anbefale at købe den?;)

    • Jeg købte min på Luxbeauty.dk. Det var det billigste sted jeg kunne finde, og så fik jeg mine lakker.. to dag efter jeg havde bestilt vidst nok :D. Godt sted!

  2. Har du nogle gode hjemmesider til at købe neglelak på? :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

