NOTD – Neon stripes (2)

Dagens mani er endnu en neon stipes manicure. Jeg er simpelthen så vild med denne teknik.
Dette blev ikke voldsomt pænt, både på grund at mine negle (som jeg ikke er glad for i øjeblikket), men også fordi det blev lavet ret hurtigt i går aftes, hvor jeg ikke rigtig gjorde mig umage.

Denne gang har jeg lavet det kun med gul og orange, og sort ovenpå.
Det er lavet med China Glaze Yellow Polka dot bikini og China Glaze Sun worshiper.

<a href=

8 Comments on “NOTD – Neon stripes (2)

  1. Jeg er helt vild med neon-tape manis for tiden. Nu hvor jeg endelig har fået skaffet mig striping tape, så mangler jeg bare at få fat på en neon gul og så skal jeg også i gang :) Synes resultatet blev rigtig godt ;)

    • Jeg er også så vild med det! En super måde at bruge neons på!
      Jeg vil glæder mig til at se når du får lavet det engang :D

  2. Hvordan har du gjort det? har du lagt neon-neglelakken først?

    Hilsen Helena

    Ps. Du har en fantastisk blog.

    • Undskyld jeg læste lidt for hurtigt, mit blik blev tiltrukket af den fantastiske manicure :)

  3. Bildene dine begynner å bli skikkelig bra! :) Liker også det nye designet; at bildene er så store!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 856, der følger denne blog

