NOTD – IsaDora Silver Sky (Opdateret)

IsaDora har været så flinke at sende mig et par af deres neglelakker, og det er en af dem jeg vil vise til jer i dag!

Som nogen af jer måske ved, så er det svenske mærke netop begyndt at sælge deres neglelakker her i Danmark, i Magasin i København og Odense.
Det er jeg super glad for, for de har virkelig nogle gode neglelakker, og det er fedt, at man nu ikke behøver tage til Malmø for at få fat i dem.

Den neglelak jeg vil vise jeg hedder Silver Sky. Det er en støvet blå/lilla med fint guld-agtigt shimmer. Jeg kan vidst roligt sige, at jeg har fået endnu en yndlingsneglelak. Ikke nok med, at denne lak har den smukkeste farve, så er den også en drøm at påføre.
En af de ting jeg elsker ved IsaDoras lakker er, at deres børster er meget brede og let rundede i enden, hvilket gør det lettere, i hvert fald for mig, at påføre neglelakken.

Jeg er helt vild med denne lak. Jeg synes virkelig den er flot. Den er ret afdæmpet på afstand, men man kan virkelig se det fine shimmer tæt på!

På billederne har jeg to lag, uden top coat. I får kun to billeder, men jeg vil prøve at tage nogen i morgen også :). Jeg undskylder for, at billederne ikke er så gode. De blev taget sent på dagen!
Jeg er knap så glad for mine negle i øjeblikket, pga. den knækkede negl.. og mine neglebånd (især på min anden hånd, omg det er slemt)

3 Comments on “NOTD – IsaDora Silver Sky (Opdateret)

  1. Lækker farve. Jeg håber Magasin Lyngby også vil forhandle dem snart. :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

