Quick post, NOTD

Jeg laver lige et kort lille indlæg.

Jeg tog dette billede fra min nye iPod touch i dag. I går blev jeg nødt til at klippe mine negle, fordi en af dem knækkede, for tredje gang på to uger. Fedt. Så jeg tog hurtigt Essie Lacqured Up og Kleancolor Bite Me på.
Og jeg har mine yndlings sko på! Så dejlig farverige!

20120413-172433.jpg

Desuden kan I nok se, at bloggen ser lidt anderledes ud. Jeg har givet min søster lov til at lege lidt med bloggens lauout :)

De næste par dage har jeg nogle skønne lakker at vise jer! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

