Nyt layout, hvad synes I?

Som jeg skrev i forrige indlæg, gav jeg min søster lov til at sidde og rode lidt med mit layout, fordi hun pludselig fik voldsom lyst til det.

Jeg synes, at det er blevet rigtig fint. Temaet er blevet ændret, og det samme er headeren.

Jeg ville egentlig bare spørge, hvad I synes om det?
Hvad siger I til det brede layout og de store billeder? Foretækker i mindre billeder?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv er lidt skeptisk over for de store billeder. Jeg er vild med designet og bloggen som sådan, men de store billeder ved jeg ikke helt med endnu.

21 Comments on “Nyt layout, hvad synes I?

    • Jeg er rigtig glad for, at du kan lide det :D
      Og selvfølgelig kan din blog blive lige så sej. Bare man bruger lidt tid på det, så skal man nok få det til at se rigtig fedt ud :D

  1. Jeg synes det er fint. Det er jo nemt at navigere og når billederne er store, så er det nemmere, at se alt på dem (ja, jeg er nogle gange for doven til at klikke på billederne!! Hehe)

  2. Jeg kan virkelig godt lide dit nye design på bloggen, og de store billeder er skønne.

  3. Jeg synes det er blevet rigtig fedt! Og de store billeder gør altså overhoved ikke noget! :)

    • Det er da dejligt, er der er så mange der ikke synes det gør noget med de store billeder ;D. Så bliver jeg selv lidt gladere for dem.

  4. Jeg synes dit nye layout er virkelig fint. Desuden er jeg helt vild med de store billeder. Jeg synes det meget lettere, at se alle detaljerne du laver :)

  5. Det er vildt fedt :D Men ville ønske der var hvid baggrund, under indlægget, da det gør det nemmere for mig at læse teksten, og jeg syntes også det kommer til at se mere proffessionelt ud på den måde :D

    • Jeg kan faktisk selv vildt godt lide, at man kan se baggrunden igennem. Desuden kan man ikke gøre det hvidt, uden at gøre hele baggrunden hvid :)

  6. Billederne er lige store nok efter min smag, men jeg har heller ikke en kæmpeskærm. Ellers ser det lækkert ud.

    • Jeg har faktisk heller ikke en vildt stor skærm, så på min computer er det heller ikke lige det fedeste med de store billeder. Jeg vil prøve at se, hvad jeg kan gøre.
      Mange tak :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

