NOTD – River Core

Har I set de nye Ben & Jerry’s is der er kommet? De såkaldte Cores?
Jeg elsker Ben & Jerry’s, men har endnu disse lækre is til gode. Jeg synes virkelig at de Core is ser lækre ud.

Dagens manicure er som sådan ikke inspireret at de is, men da da jeg skulle finde på en titel til dette indlæg, synes jeg, at det sagtens kunne ligne en B&J’s Core is.. I grøn/blå. Så derfor, River Core, fordi det ligner en flod.
Det var slet ikke sådan her jeg havde forestillet mig denne manicure skulle være. Jeg vidste, at jeg ville lave noget med tape, men det blev bare ikke som jeg havde i tankerne. Men jeg er godt tilfreds alligevel. Og så elsker jeg de tre farver sammen. Alle lakkerne er fra Opi. Who the shrek are you, What’s with the cattitude og Mermaid’s tears.

13 Comments on “NOTD – River Core

    • Ja, ikke? Jeg elsker dem. De står ved siden af hinanden i min neglelaks rack, og jeg elsker bare de farver sammen. Så fine! :D

  1. ahh cool nail frosting!!! OG mht. til Ben & Jerry Core er de rimelig delicious :D

  2. Superflot! Hvor køber du negletape i facon? Jeg har lige købt ti forskellige ruller med alm (lige) tape, men kunne godt tænke mig noget i facon.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.129, der følger denne blog

