NOTD – Påskedesign

Ja, jeg var jo nødt til at lave et påskedesign, ikke?
Jeg havde ingen rigtig idé om, hvad jeg skulle lave til dette design, for jeg ville gerne lave noget lidt anderledes. Det blev det ikke rigtig, men det blev sådan.. ok. Jeg valgte bare at lave lidt æg og en kanin og lidt prikker. Og en grim kylling på tommelfingeren.

kaninen er også grim og ligner en rotte..
Jeg ville ønske, at jeg kun havde lavet kurven, og så lavet prikker på resten af neglene.
Nja, jeg er ikke helt tilfreds.

5 Comments on “NOTD – Påskedesign

    • Det er jeg glad for du synes! :)
      Jeg synes bare det blev lidt.. blah, i forhold til hvad jeg havde lyst til :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

