31 Manicure Challenge – Day 14 ‘Flowers’

Der er gået et godt stykke tid siden, jeg har lavet en manicure til min 31 manicure challenge. Men nu fortsætter jeg, og jeg er nået til dag 14 som er blomster!

Jeg synes blomsternegle er så fine, så jeg har faktisk glædet mig lidt til denne manicure.

Disse negle er faktisk inspireret af nogle plastiktallerkner vi har herhjemme. De er så fine, og ikke sådan voldsomt “blomster-agtige”
Jeg har ikke så meget andet at skrive end at jeg er virkelig glad for, hvordan denne manicure blev!

Designet er lavet med China Glaze Flyin’ high som base (en lak jeg ellers synes er lidt kedelig og flad i farven) og akrylmaling for resten.

10 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 14 ‘Flowers’

  1. Hold da op, hvor er du bare god!
    Jeg er VILD med dine designs… Wow, de er bare flotte!
    Og dine negle… De er virkelig flotte..! Ville ønske jeg havde sådan nogle pæne negle.
    Jeg håber at jeg bliver ligeså god som dig! Jeg har lang tid til at øve endnu, da jeg kun er 13 år;)
    Hvilke pensler bruger du?

    • Hvor er det sødt af dig at skrive! Tusind tak! :)
      Og bare du øver dig, så skal du nok blive super god! :D

      Jeg bruger bare billige pensler fra ebay :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

