NOTD – nail art Monsters!

I dag har jeg en super sød manicure at vise jer.

I går havde jeg sådan lyst til at lave noget nail art, og jeg har i et par dage synes det kunne være sjovt at lave nail art insireret af min mors lille toilet-taske.. Så det er hvad jeg har gjort.

Det er simpelthen den sødeste lille clutch-lignenene taske, med fine små monstre på. Jeg kunne bare ikke lade være med at lave et negle design inspireret af den. Desuden synes jeg det er superfint med forårsfarver, og faktisk synes jeg, at det er lidt påsket på en eller anden måde.

Før I ser billederne, skal I lige vide, at jeg har navndøbt monstrene. Ja, jeg er skør. Men de var ligesom for søde til ikke at få et navn. Så derfor, tommelfinger: Blobster, pegefinger: Uuui , langefinger: Millie, ringefinger, Tax og lillefinger: Carl

Ja, sådan er det altså.
Dette design er lavet med China Glaze Re-fresh mint og akrylmaling! :)

For en gangs skyld har jeg også lavet designet på min højre hånd, og lad mig bare sige, at det ikke var helt nemt. Jeg er ikke vandt til at male med penslen i venstre hånd. Så højre hånd blev ikke vildt flot, men jeg er godt tilfreds. (Og de ar altså ikke fået navne.. fordi)

Og fordi jeg lige sad og legede med billeder, og synes det så vildt sejt ud;

12 Comments on “NOTD – nail art Monsters!

  1. de her er VILDT seje!!! øhMAzing!
    du har simpelthen sådan en steady hand, og er fuld af gode ideer.
    #dygtigstedanskenegleblogger!

  2. Jeg er fuld af beundring. Hvor lang tid tager det dig ca. at kreere noget så superfint som disse ti negle? :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

