Nail design – Eat Fresh Eggs!

Skønt, så blev det endelig påskeferie! Det har jeg virkelig haft brug for, efter tre uger med projektskrivning, og fremlæggelse i går, som heldigvis gik super godt!

Siden det nu er påskeferie, tænkte jeg, at jeg ville vise jer et påskedesign. Dette design lavede jeg for et godt stykke tid siden, men jeg fik aldrig postet det på bloggen, fordi jeg ærlig talt synes det er underligt. Jeg synes sådan set, at det jeg har malet er okay, men.. det er bare et underligt design. Jeg aner ikke hvad der skete for mit hoved den da jeg besluttede mig for at lave det. Jeg tror, at jeg troede det kunne være super fint med æg på neglene.
Dette design er inspireret af en magnet vi har herhjemme. Det er en super fin magnet, så åbenbart synes jeg det var en god idé at lave et negle design inspireret af den. Jeg var vidst besat den dag.
Anyways. Dette design er lavet med Deborah Lippmann Waking up in Vegas som base. Resten er lavet med akrylmaling!

2 Comments on “Nail design – Eat Fresh Eggs!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

