NOTD – China Glaze Riveting

Faktisk er dette ikke helt en NOTD, da denne manicure er fjernet. Faktisk havde jeg den på for et par dage siden, jeg har bare været for doven til at skrive et indlæg.
Der har været lidt stille, men jeg har lige skulle op på hesten igen, efter jeg var syg i sidste uge.

Nu er mine negle faktisk blevet klippet, for jeg var ikke så glad for dem. Og SÅ typisk, at en af mine negle kbækkede, dagen efter de var blevet klippet. De var lige så pæne, og nu ser det dumt ud ;( ØV.

Anyways, i dag vil jeg vise Riveting fra Hunger Games kollektionen. Jeg troede, at dette ville være en af mine yndlings, og selvom den er rigtig flot, så er den ikke helt som jeg forventede. Den krævede mange lag, og den var bare ikke helt så flot som jeg troede.
Men jeg er dog vild med den orange farve, og jeg kan især godt lide den i skyggen. Dér er den bare SÅ flot!

Riveting tilhører distrikt 3 som står for teknologi!

2 Comments on “NOTD – China Glaze Riveting

  1. Jeg synes den er rigtig flot! :) men jeg har lige et spørgsmål.. Måske et dumt et, men hvad står NOTD for?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 700, der følger denne blog

