NOTD – China Glaze Luxe and Lush

Nu var det faktisk meningen, at jeg ville poste billeder af Smoke and Ashes fra Hunger Games kollektionen, men jeg synes ikke mine billeder var gode nok. De viste ikke lakken godt nok. Så jeg må lave en ny manicure med Smoke and ashes en anden dag.
Dog fik jeg lige brugt min Smoke and Ashes manicure til at afprøve Luxe and Lush.

Luxe and Lush er en højst underlig lak. Det er ikke lige min kop te for at sige det rent ud. Jeg synes det er en sjov idé (selvom det er set før) men jeg er bare ikke meget for den. Jeg skal selvfølgelig lige have prøvet den over andre lakker, så det er måske lidt tidligt at have sådan en mening om den allerede. Jeg ved, at det ser ret fin ud på bare negle, og kunne forestille mig, at den ser ok ud over lyse lakker også.
Men dette er ikke for mig.. selvom jeg synes jeg var ret heldig med billederne. På billederne har jeg (ca.) to lag over Smoke and Ashes. Det ser dog også fint ud med med et. Jeg kan godt lide hvordan man kan lege med flagerne, og så dem til at sidde hvor man vil (nøj det lød dumt.. )

Luxe and Lush representerer distrikt 1 som står for “Luxery”.

6 Comments on “NOTD – China Glaze Luxe and Lush

  1. Til forskel fra dig, er jeg helt vild med den! :D
    Kan simpelthen ikke vente med at se Smoke and Ashes!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

