#1 Friendship is magic – Twilight Sparkle

Hej alle sammen!

Jeg håber I har haft en dejlig weekend!

I går besluttede jeg mig for at starte endnu et tema. Jeg er simpelthen så kreativ og fuld af idéer i øjeblikket, og det kribler sådan i mine fingre efter at lave noget kreativt, om det så er negle, tegne eller noget helt andet.

Dette tema er et My little pony – Friendship is magic tema, og jeg vil kalde det… Friendship is magic.
Jeg er for nylig gået igang med at se serien my little pony Friendship is magic(kan ses på youtube) og jeg synes den er så hyggelig, så selvfølgelig skal der laves nogle pony negle!
Jeg havde planer om at lave en pony på hver negl, men så fandt jeg ud af, at der var seks og ikke fem. Så i stedet får de hver et design.

Det første design er for Twilight Sparkle!
Alt undtagen basen (China Glaze Light as air) og flakie-lakken (la girl sparkling peach) er lavet med akrylmaling!

Jeg er sådan set ret tilfreds med dette. Jeg er ikke lige vandt til at tegne heste ;D

6 Comments on “#1 Friendship is magic – Twilight Sparkle

  1. Hvor er den nusser! I modsætning til dig har jeg INGEN fantasi for øjeblikket. Hver gang jeg skal lave noget går der en time med at tænke og finde inspiration, og alligevel bliver det nedern det jeg laver ): vil have nogle af alle dine gode ideer! :)

  2. Wow! Super flot, virkelig lækre detaljer. Er vild med de simple mønstre på de andre negle, det gør man ser Twilight lidt bedre ;) Når du laver detaljerede manis, hvordan maler du så højre hånd – er den magen til venstre, mere simpel eller bare helt “plain”?

    Jeg er stor fan af MLP, og havde selv planer om at lave tema over de nye serie :) Hvem der havde tid!

    Og fedt at du har taget et shot med ponyer i baggrunden! :)

    • Skønt at du kan lide dem!!
      Jeg har ikke tænkt mig at lave disse igen, bare for at lave en video, desværre.Håber det er okay :)

      • Selfølgelig er det ok, men ville bare gerne selv vide hvordan de er lavet. I <3 My little pony & Hello Kitty så vil gerne se en video/billeder om hvordan du laver de fede negle step by step men gerne med lidt forklaring/tekst til.. XD

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

