Orly – Halleys Comet

Jeg har haft sent fri hver dag i denne uge, så jeg har slet ikke haft tid til at lave indlæg eller tage neglebilleder.

I dag nåede jeg lige at tage lidt billeder af dagens lak. I dag har jeg Orly Halleys comet på. Jeg synes det var så længe siden, at jeg havde haft en cosmic fx lak på, så det blev denne skønne blå Orly lak!
Jeg synes simpelthen, at den er så fin! Jeg kan ikke lade være med at kigge på mine negle når jeg har den på.

Nu modtager jeg forhåbentlig lidt China Glaze lakker med posten (mon I kan gætte hvilke?), men ind til jeg får dem, må jeg jo lave lidt sjov med mine andre lakker.
Men i dag har jeg altså ikke et eller andet fancy design at vise, men denne lak har også nok i sig selv!

4 Comments on “Orly – Halleys Comet

  1. Kan det virkelig passe at den laveste fragtpris er 13$ på beautyjoint?:-o

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 933, der følger denne blog

