Nail art – kokeshi doll

Hallo!
Jeg håber, at I alle har nydt lørdagen. Det har jeg i hvert fald. Noget af dagen har jeg siddet og hygget mig med at lave negle. Det er nu dejligt når man har tid til at fordybe sig i det.

I dag fik jeg en pakke med ipod covers, og da jeg skulle åbne den, knækkede jeg selvfølgelig en negl, fordi jeg skulle være lidt for voldsom. Derfor blev alle neglene kappet, ikke med min gode vilje.
Jeg havde ellers tænkt mig at lave tredje design i mit Big City tema, men det må vente til der er lidt mere negl at arbejde med.

I stedet fik jeg lyst til at lave noget inspireret af en lille æske jeg har.
Det er blevet et lidt underligt design,men jeg kan alligevel godt lide det. Jeg regner dog med, at jeg vil prøve at lave det lidt om i morgen, for jeg har en anden idé om hvordan det også kunne se ud :D

Lakkerne jeg har brugt er OPI Mermaids tears (den bliver brugt flittigt i disse tider!) China Glaze Something Sweet, China Glaze Lemon Fizz og China Glaze Grape pop. Den japanske pige er lavet med akrylmaling.

Det irriterer mig lidt, at jeg ikke har lavet “viften” så den vender den anden vej, ligesom på æsken (forstår I?) Men det et jo småting ;D

7 Comments on “Nail art – kokeshi doll

  1. Super godt lavet :D Hvad bruger du til at lave de små detaljer med? :)

    Dejligt at siden er blevet forårs-agtig :P

    • Jeg bruger nogle meget små pensler fra ebay. De er super!
      Tak! Jeg var simpelthen blevet lidt for træt af vinter :D

  2. ohhh so cute, i don’t understand nothing that you write because I’m from Brasil and my english is not good but I try and I real love your kokeshi simple and pretty. The details of flowers and eyelashes also good and the another version with half moon so gorgeous the color combination of this link http://coewlesspolish.wordpress.com/2012/04/20/nnp-1/ . I did one very similar of yours in the red tone, but i my half moon was blue with tristan not purple.
    Kisses
    I love you blog, awesome photos, I just don’t do coments.

    • Thank you so much for this sweet comment! I’m glad you like the design, I do too! :D

      You can translate my blog by pressing the “Translate this blog” on the top of the page :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

