NOTD – Kleancolor Chunky Holo Black (over sort)

Hallo, og glædelig weekend! :D

I dag vil jeg vise en af de Kleancolor neglelakker jeg fik her forleden dag, nemlig Chunky Holo Black, som jeg er sikker på mange kender. Det er så vidt jeg ved deres bestseller og mest kendte.

Og jeg kan godt forstå hvorfor. Denne lak er et lille twist på en af mine yndlings NFU oh neglelakker, nr 44, men i stedert for flager, har CHB hexagonal og runde glitters i sig. Men ellers er den ret meget ligesom NFU oh 44, skinner i forskellige farver, orange, gul og grøn. En ret speciel lak er det i hvert fald.

Dog vil jeg sige, at jeg er gladere for min Nfu oh. Denne her ser super ud på billederne, og den ser super ud når man ser neglene i en bestemt vinkel og godt lys, men ellers er den bare lidt kedelig, og ærlig talt, lidt klam at se på.
Lige nu mens jeg skriver ligner det bare orange klatter på en sort baggrund.

Men jo, flot er den, i de rette omgivelser!
På billederne har jeg to lag sort neglelak på, og to lag CHB over!

7 Comments on “NOTD – Kleancolor Chunky Holo Black (over sort)

  1. This is the best kleancolor. I have to find back ups of this one. I hope to own all the holo by Kleancolor and you have goregous nails, even if I cant translate what you wrote

  2. Jeg prøver som en gal for at få fat i den neglelak, men jeg synes alle dem jeg finder er pænt dyre i transport… hvor har du fået dit og er det det værd? :)

    • jeg har købt min på http://www.beautyjoint.com . Det er super billigt :). Altså jeg er ikke så vild med denne lak mere, men mange elsker den. Jeg har andre Kleancolor som jeg elsker. Men du skal vide at de stinker forfærdeligt! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 696, der følger denne blog

