Nye neglelakker! Kleancolor og LA girl

Yay, jeg fik nogle nye neglelakker i dag. Disse købte jeg for et stykke tid siden, fordi de simpelthen var SÅ billige. Jeg kunne ikke lade være.
Jeg købte seks Kleancolor neglelakker, som hver kostede 1,75$ stykket! Det var jo for godt til at modstå. Faktisk var det meningen, at jeg kunne ville købe 5 neglelakker i alt, men jeg købte lidt mere. Jeg købte også to LA Girl neglelakker, nogle af deres duft-neglelakker. Jeg købte også en guld nail art neglelak.
Jeg købte lakkerne på Beautyjoint.com

Jeg glæder mig til at få prøvet dem alle sammen. Lige nu har jeg taget Kleancolor Bite me (den røde) på, og den er super flot!
I må endelig sige, hvis der er nogen I vil se på, og hvilke kombier I vil se! :).

8 Comments on “Nye neglelakker! Kleancolor og LA girl

  1. Hvor meget gav du for porto på beautyjoint? :) Det ser ud til at de har rimelige priser, hvis portoen også er ok, kunne jeg godt finde på at bestille fra dem næste gang :)

    • Jeg kan faktisk ikke huske det, men det var bestemt ikke meget. Det kan sagtens betale sig at købe derfra :D

  2. Jeg ville virkelig gerne se den midterste Kleancolor i nederste række på, for den har jeg godt nok tænkt på at få fat i mange gange! (hvis det er den, jeg tror, det er – selvfølgelig ;) ). I øvrigt kunne jeg også nemt være fristet af at købe fra den side. Jeg er nemlig helt vild med LA Girl’s glitterlakker (især Uninhibited!) og har lidt manglet et sted at købe dem, så det her er jo super – hvis fragten er i orden! :D

    • Den miderste er Chunky Holo Black, og jeg skal faktisk lige til at lave et indlæg med den :)

      Det er bestemt et sted du burde overveje at købe fra. Gode priser og så kom lakkerne forholdsvist hurtigt :D

  3. Hvor bliver det sendt fra? og hvor lang tid gik der inden du fik pakken?

    • Det bliver sendt fra USA. Der gik lidt over en uge fra jeg bestilte til jeg fik pakken. Og så var der ikke told på! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

