Simpelt v-day design

Jeg har lige siddet og brugt en del tid på at lave det første design til det næste tema jeg går i gang med. Men før jeg viser der, vil jeg lige poste en valentines manicure jeg lavede lynhurtigt i går, da jeg endelig havde fået top coat.
Jeg havde ingen anelse om, hvordan dette design skulle se ud, så det endte op sådan som jeg vil vise nu.
Det er lidt meh, men jeg viser det alligevel.

Apropos valentines day, så har jeg for et par dage siden købt nogle, mange, neglelakker, fordi jeg ville have en lak med hjerteglitter til et valentines-design(og så kom jeg til at købe lidt andre laker også). Forhåbentlig når de lakker at komme inden tirsdag. Ellers lavet jeg det alligevel!

Basen er China Glaze Sugar High, “pletterne” OPI Not so bora bora-ing pink og det blå er Orly Halleys comet.
Hjerterne er lavet med akrylmaling.

7 Comments on “Simpelt v-day design

  1. Hej med dig,

    Jeg har bestilt heromes negle hærder og håber på det er en løsning for mig ;-).
    Har du nogensinde brugt den som en kur? Altså den 14 dags kur de anbefaler?

    • Jeg har aldrig brugt den sådan som de anbefaler, men jeg vil anbefale at gøre det sådan. Jeg havde ikke engang læst hvordan man skulle gøre, men det har jo alligevel hjulpet. Men Det er nok bedst at gøre som de anbefaler :)

      Jeg håber den hjælper dine negle! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

