31 Day Manicure Challenge – Day 13 ‘Animal Print’

Okay, her er en lille gætteleg: Hvad sker der, når Eva lige har været på fisketorvet, fundet en Depend topcoat, fordi der virkelig var brug for en top coat. Hvad sker det når hun kommer hjem?
Jeg vil gøre det let for Jer, og besvare spørgsmålet. Der sker det, at der ligger en pakke og venter, og den pakke indeholder hvad? Jo, selvfølgelig den Seche top coat jeg har ventet omkring EN MÅNED på! ARGH. Undskyld, men hvad er oddsene?

Anyways, jeg er nu med top coat igen, så jeg er en lykkelig pige! Forvent at se en masse NOTDs og deisgns i denne weekend!

Nu vil jeg vise jer mit dyreprint, og jeg har valgt at lave giraf-negle. Jeg elsker dyreprint på negle, både den klassiske leopard-negl, men også andre dyreprint. Så i dag ville jeg forsøge mig med at lave giraf-negle.
Jeg har før set super flotte giraf-negle, hvor der er blevet brugt andre farver en de farver en giraf faktisk har, og dem kan jeg rigtig godt lide. Men jeg har valgt at køre den helt sikkert, med gul og brun. Og jeg synes det er et super fint og funky design.

Dette design er lavet med China Glaze Lemon Fizz (to lag) som base, og Essie Very Structured som printet.

Jeg begynder snart et nyt tema, og dette tema er jeg utrolig spændt omkring. Jeg glæder mig til at vise jer det første design i temaet. Jeg tror, at det bliver super sjovt :)

6 Comments on “31 Day Manicure Challenge – Day 13 ‘Animal Print’

  1. Synes at det ser fedest ud med “de rigtige” farver. Det er nærmest retro hehe, Når man tænker på hvor fancy og anderledes alting skal være :D

  2. Hejsa.
    Det er super flotte negle du laver, og de her er ekstremt flotte. Men hvordan gør du? Vill du ikke prøve at lave en video hvor du viser hvordan du gør,eller prøve at forklare det?
    Elsker din blog!:-)

    • Hej!
      Tusind tak for de søde ord.
      Jeg har simpelthen bare malet prikker på med en pensel og akrylmling. Det er ikke så svært :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 700, der følger denne blog

