Essie Secret Stash

I må altså virkelig undskylde, at der er sådan en inaktivitet. Dette er både en undskyldning til Jer, og til mig selv. Det er simpelthen ikke i orden, det ved jeg godt.
Problemet er bare, at den ski*e top coat aldrig kommer. Nu bestiller jeg snart en ny, så jeg kan få lavet nogen ordentlige manicurer.
Jeg havde ellers prøvet at redde min Seche Vite med noget Seche Restore, til gamle lakker, og den er egentlig blevet ret god og “flydende” igen. Problemet er bare, at lakken skaller vildt hurtigt af. Jeg havde taget neglelak på igår, og den er væk idag, fordi det røg af på mange af neglene.

Så jeg håber, at det går, at der er lidt stille på bloggen i øjeblikket. Jeg ville ellers så gerne vise nogle seje manicurer, men før jeg får en top coat, så bliver det nok ikke til meget.

I dag kan jeg dog vise en neglelak som jeg fik af mit praktiksted, da jeg stoppede derfra den 20. januar.
Denne lak er SÅ flot. Navnet på den er Secret stash, og det er helt klart en jelly. Det er en virkelig flot lyserød/lilla.. Den er bare super fin. Alene kræver den 5-6 lag for at dække helt, men på billederne har jeg lagt to lag af den over to lag Essie Cute as a button. Jeg synes resultatet er så flot.
Desuden elsker jeg jelly-lakker. De ser bare så ekstremt lækre ud..

Jeg havde vilde problemer med at tage billeder af denne, fordi der lå sne udenfor. det så ellers så fint ud, men billederne blev at for overbelyste.
Så i stedet har jeg taget billeder af manicuren sammen med mine fine tulipaner. Jeg elsker negle/blomsterbilleder i ét :D

14 Comments on “Essie Secret Stash

  1. Wow! Er det Secret Stash eller Cute as a Button der gør den så pink?

    • Hm, det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror det er en blanding ;D. Umiddelbart tror jeg, at Secret Stash alene (eller i bedre lys) ser mere lyserød/lilla ud :)

  2. Du kan jo altid gå ned i din lokale Matas og købe Essie’s Good to go top coat. Jeg har aldrig prøvet Seche Vite, men Good to go er den jeg bruger hver gang, og jeg synes den er rigtig god! Den tørrer forholdvis hurtigt, og mine manier holder næsten op mod en uge! Så det var bare et lille tip :)

    Btw, super fin lak! :D

    • Jeg har nu været på jagt efter Good to go i de tre matas’er jeg kommer i, og ingen af dem havde den. Kun den ene solgte Essie faktisk. Skuffende. Men nu kommer der nok snart en topcoat alligevel :)

      • Ja det må man sige! Jeg håber snart du får din pakke, så vi kan se nogle flere flotte manicurer! :)

  3. Har også lige måtte renoplive min Seche med restore.. Brugte en MASSE! :D Men den virker fint igen. Der er bare nogle lakker den ikke er så glad for, f.eks Inglots :(

    • Jeg synes virkelig, at min Seche blev dårlig af det. Den blev tyndere, og kunne godt se flot ud over neglelakken, men det skallede bare så hurtigt!
      Det ville ellers have været smart..

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

