Essie Lacquered up

Wow, et negleindlæg. Really? Jep, jeg har været for længe væk, men den top coat kommer aldrig.
Disse blev taget da der var en smule brugbart top coat tilbage.

Dette er Essie Lacquered up, som jeg fik fordi jeg byttede Turcoise and caicos for denne. (mere om det i næste inlæg..)

Jeg har længe ville have flere røde lakker, fordi jeg kun har en rigtig rød lak, nemlig OPI Off with her red, som ikke er en rigtig rød. Smuk er den, men jeg har længe vidst, at Essie havde en rigtig flot “skrigende rød”, som jeg bare måtte have. Det var en jeg så engang da jeg var i Magasin, og jeg tjekkede ikke navnet. Så om det er denne jeg har fået fat i, ved jeg ikke, men jeg er godt tilfreds. Den er super flot.
Jeg ved ikke hvor godt billederne viser farven. Jeg tror, at billederne er lige overdrevne nok, men den er altså ret rød!

Og som I nok kan se, har jeg klippet mine negle heelt ned. Min lillefingernegel knækkede helt nede, og min pegefinger var jo i forvejen knækket, så jeg tænkte, at det var tid. Selvom jeg synes de er en anelse for korte nu, så elsker jeg altså at have dem friske og nyklippede. Korte negle er rare en gang i mellem!

2 Comments on “Essie Lacquered up

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.075, der følger denne blog

