31 manicure Challenge – Day 12 ‘Stripes’

Så blev det tid til endnu en manicure i min 31 manicure challenge, og denne gang stod det på striber.
Jeg ville ikke lave striber på alle mine negle, da det ville være for meget, og jeg ville gerne lave noget der var lidt sjovt. Så jeg har lavet amerikanske flag! Og jeg synes ser ret fint ud!

Dette design er lavet med Essie Aruba Blue og OPI Off with her red. Striberne på flagene er lavet med akrylmaling, og det er de små stjerner/prikker i flagene også. Stjernerne på de blå negle er stampet på.

BTW, jeg har knækket en negl, så de bliver altså klippet helt ned nu. ARH, så røvirriterende. Mine negle var lige så pæne synes jeg.

Edit: Jeg har lige fundet ud af, at tommelfinger-flaget vender forkert, i hvert fald i den vinkel jeg holder den i her. Oh well, vi laver alle fejl.

11 Comments on “31 manicure Challenge – Day 12 ‘Stripes’

  1. Aruba Blue passer bare til ALT! Selv (åbenbart) det amerikanske flag :)

    Rigtig flot design! Jeg har selv prøvet at lave flaget, men min akrylmaling klumpede så meget, at stregerne blev ret skæve og tykke. Men dine er jo perfekte! :D

    (Så må jeg altså også lige vide, om det er Elvis på billedet. Jeg synes det ligner ham helt vildt, men på den anden side ligner det ham slet ikke. Det er ham, er det ikke?)

    • Aruba Blue passer til alt. Jeg kan ikke komme mig over hvor skøn den lak er!!

      Jeg er faktisk også ret stolt over de striber. Jeg var ikke sikker på, om jeg kunne få dem lige og flotte, men de blev vidst ret gode! :)
      Og mange tak.

      Det er Elvis, ja. Jeg synes, at der skulle være noget amerikansk på billedet! :)

  2. Pingback: 4th of July Nails: 10 Best Designs To Try

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

