Sally Hansen Diamond

Hello! It’s been too long!

Dette er ikke en NOTD, for denne mani er fjernet igen.

Dette er den tredje og sidste Sally Hansen neglelak jeg købte, og dette er Diamond som er en holografisk lak. Da jeg havde set billeder af den, synes jeg den så ret vild ud, og siden der ikke er voldsomt meget tilbage af min Gosh Holographic, besluttede jeg mig for at købe den.

Der er både gode og dårlige ting ved denne lak. Den er super tynd, hvilket gør, at den kræver ret mange lag før den dækker helt. Dog er dette også ret fedt, da man derfor kan lægge den over andre neglelakker, og skabe et andet look med en anden farve.
Først troede jeg, at holo-effekten var vildere i denne end i Holographic, men de ser ret ens ud. Gosh’en er mere sølv, mens Diamond er mere champagne-sølv.
Det gode ved denne er også, at man ved andet lag ikke trækker det første lag med, ligesom man gør med Holographic. Det synes jeg er skønt.
En dårlig ting er desværre, at fordi lakken er så tynd og man skal bruge mange lag, bruger man ret meget lak. Det kan tydeligt ses på min, at den er blevet brugt!

Først prøvede jeg at lægge den over en mørkegrøn, og det var virkelig flot! Det fik bare holoen rigtig godt frem. Men det så bare ikke så godt ud ved mine neglebånd, så det blev fjernet, og i stedet lagde jeg den på alene.
Spørg ikke hvor mange lag der er på, for jeg ved det virkelig ikke. Mange.

Jeg kan rigtig gode lide denne holo, men jeg foretrækker den nu over andre farver. Her er den lidt for.. blah, også selv om holoen er der.
Desværre kom jeg til at ramle min langefinger ind i noget, så der er en lille streg på den negl. Øv.
Det første billede er over den mørkegrønne lak, bare så i kan se hvordan det så ud.

10 Comments on “Sally Hansen Diamond

  1. Suuper flot neglelak! Er enig med dig i at, den skal være oven på en anden… Det bliver lidt mere ‘mystisk’ :P

    Hvornår finder du vinderen af Xtreme Xmas?

    • Ja, den er altså lidt mere speciel over en anden farve!

      Vinderen bliver snart fundet, jeg skal bare have postet billederne i et indlæg, så folk kan stemme.

  2. Helt enig, den var mye finere over den mørkegrønne. Det selges kun topcoat, basecoat ect av Sally Hansen her; ingen farger. Men det kommer kanskje..

    • Her kan man godt få farver, men disse som jeg har købt kan man ikke få, da de er så gamle. Det kunne godt være, at man skulle prøve nogle andre Sally hansen neglelakker også :)

  3. Wowsa den er flot over den grønne! 8O

    Og nej, nej, nej, nej, nej..! Jeg vidste, at der var noget jeg havde glemt! Tænkte hele tiden på, at jeg skulle lave mine Xtreme Xmas negle i weekenden, men så kom jeg fra det ): Jeg håber, at jeg kan nå det inden den 20….

  4. Synes den er virkelig flot, og kan rigtigt godt lide idéen med at ligge den på som toplak. Men jeg vil gerne være nysgerrig og spørge hvad den kostede? På ebay er der en til 46 kr, men den ser meget fersken farvet ud, så er i tvivl om det er den. Ellers er de lidt dyre, synes jeg :)

  5. orv, den er flot! hvor køber du dine sally hansen neglelakker henne, eva? jeg har selv en fra matas, men synes ikke de har alle de der fancy farver :))

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

