NOTD – Sally Hansen Nail Prisms Amber Ruby

HUSK AT MIN KONKURRENCE STADIG ER I GANG. JEG VIL SUPER GERNE HAVE NOGLE FLERE BUD, FOR IND TIL VIDERE ER DER RET FÅ DER HAR DELTAGET. DER VIL VÆRE TO VINDERE, SÅ DERFOR VIL JEG GERNE HAVE LIDT FLERE BUD. SÅ HVIS I ER INTERESSEREDE, SÅ TAG ET KIG PÅ KONKURRENCEINDLÆGGET!!!

I går viste jeg en af de nail prisms, Garnet Lapis, jeg havde købt, og i dag vil jeg vise jer den anden Sally Hansen Nail Prisms neglelak, nemlig Amber Ruby. Denne neglelak havde jeg også glædet mig så meget til at få og prøve, især fordi den ser så flot ud i flasken.
Jeg vil ikke sige, at jeg var uimponeret, da jeg først havde taget den på neglene, men jeg havde forventet noget mere, netop fordi den bare var wow i flasken.
Da jeg så kom udenfor og skulle tage billeder.. ja, så er det en helt anden historie. Wowsa. Den her lak er sååå flot. Først tænkte jeg, at jeg bedre kunne lide Garnet Lapis, men denne er mindst lige så smuk. Jeg synes, at denne har mindre farver end Garnet Lapis, men der er alligevel så mange flotte farver. Der er også lidt grøn, men hold op, den grønne farve er lidt sky! Men hold da op, jeg kan slet ikke komme mig over hvor smuk Amber Ruby er.

Det er desuden umuligt, umuligt siger jeg Jer, at tage dårlige billeder af denne lak. Lige meget hvordan jeg vendte og drejede mine hænder, så det bare perfekt ud, hvilket resulterede i lidt for mange billeder.
Det begyndte at regne da jeg var ude at tage billeder, men det var nu meget hyggeligt at rende rundt i regnen, med natbukser, sweather og fars jakke :D

Jeg undskylder for refleksioner i neglene, men jeg synes nu ikke, at det gør så meget. Det ser lidt fedt ud! ;D
På billederne er Amber Ruby lagt over Essie Very Structured.

Mange billeder!!!

13 Comments on “NOTD – Sally Hansen Nail Prisms Amber Ruby

  1. Hej Eva. Vil lige høre om man kan nå at være med i konkurrencen hvis man sender imorgen?

    Kh Sussi

  2. WOW – hvor er de bare flotte de to du har vist her fra Sally Hansen!
    Er helt vild med dem begge, men det lyder det også til at du er :)
    Er det nogle du har fundet på Ebay, eller hvor har du købt dem?

  3. Hvad betyder NOTD? :)

    Suuper fede neglelakker! Ærgeligt de er svære at få fat i. Har du nogle andre gode, nye, prism’s neglelakker, som man nemt kan finde? :)

    • Det betyder Nails of the day :)
      De er faktisk ikke så svære at få fat i, de kan nemt findes på ebay og amazon :D

  4. Den er godt nok VILDT FLOT, og den lilla os – har du et link til siden, du har fået dem på?, kunne nemlig sindsygt godt tinke mig dem :D

  5. hvornår får man at vide hvem der har vundet din konkurrence ? :-)

  6. Hey, må jeg lige høre hvad du bruger som topcoat og basecoat :)

    Har lige opdaget din blog, og den er altså virkelig inspirerende.

    • Jeg bruger enten Herõme nail hardener extra strong eller OPI Natural nail base coat og som topcoat bruger jeg Seche vite :)
      Tak! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 745, der følger denne blog

