NOTD – Sally Hansen Nail Prisms Garnet Lapis [IMG HEAVY]

Jeg havde ret, dette indlæg er mere spændende end mit forrige (synes jeg i hvert fald selv)

Se, nu er vi jo kommet ind i et nyt år, og jeg har ingen plan om at købe et bestemt antal neglelakker. Så derfor, dagen efter det nye år startede, købte jeg nogle lakker på ebay.
Jeg har haft øje på Sally Hansens nail prisms i lang tid, og de har virkelig været lemmings for mig. Især Garnet Lapis, som jeg vil vise i dag. Først havde jeg tænkt mig at købe en hel del flere nail prisms, men jeg synes at jeg fandt to som dækkede mit behov. Desuden købte jeg også en sølv holografisk, som bare ser så flot ud!

I går fik jeg en seddel om, at min pakke kunne hentes på posthuset, og i dag fik jeg mine forældre til at hente den til mig. Jeg burde have gjort det selv, for jeg gik rundt herhjemme og ventede, og var ved at revne at spænding. Virkelig jeg kiggede ud at vinduet hvert andet minut for at se, om de var kommet hjem. Ja, jeg glædede mig lidt sindsygt.
Og der var god grund til, at være spændt. OMG, jeg er sikker på, at mine øjne var ved at trille ud af hovedet da jeg åbnede min pakke!

Så, jeg valgte at starte med Garnet Lapis, som har været en lemming lige siden jeg fandt et billede på nettet (et billede som har ligget på min bærbare siden gud ved hvor længe)

Seriøst, den her lak.. der er ikke andre ord end omg og hold da op. Jeg troede, at det var en duochrome, men jeg synes nu mere, at det er en multichrome, for helt ærligt, se lige alle de farver! Lilla, turkis, rød. Jamen altså. Dette er vidst en af mine nye yndlingslakker. Den er seriøst for flot.
Jeg ved, at der er mange andre mærker der har lignene, hvis ikke ens, neglelakker, men nail prisms har altid fanget mit øje, mere end duo/multichromes fra andre mærker. Jeg synes bare Sally Hansens er så.. vildt vildt flotte.
Nu til bilederne, som der altså er et par, eller flere, af. (Btw, på disse billeder har jeg et lag OPI Russian Navy på og to lag Garnet lapis over)

ja.. den er såmen også lidt orange.. :O

Ah.. Dejlig neglelak! :)
Det er virkelig sådan en af de lakker man ikke kan lade være med at kigge på!

4 Comments on “NOTD – Sally Hansen Nail Prisms Garnet Lapis [IMG HEAVY]

  1. *Savle savle!!*

    Er du sindsyg hvor er den flot! Jeg synes jeg har set denne kombi andre steder også, men wow, den er virkelig to die for!! Du ved ikke tilfældigvis om de har SH Nail Prisms i Matas, vel?

    • Jeg synes virkelig også, at den er super flot!!

      Sally Hansen Nail Prisms er ret gamle, og kan kun findes på nettet :)

  2. Sikke nogle flotte farver, meget smukke. Jeg har lige et spørgsmål. Du har lagt 8 billleder ind, hvor de 5 øverste er med OPI Russian Navy på og to lag Garnet lapis. Hvilke farver har du brugt på de 3 nederste, det er da ikke den samme vel, da den har en helt anden farve.
    Og lige en ros herfra. Meget flot hjemmeside, jeg har fundet din hjemmeside igennem Neglenymferne.dk som jeg ellers har fuldt et stykke tid, som jeg godt kan lide, da de er gode til at beskrive kvalitet af neglelakken, hvordan den er at lægge, nogle gange beskrivelsen af penslen og hvor lakkerne eventuelt kan købes, hvis der i indlægget bliver fortalt at de lige er købt. Men fremover tror jeg, at jeg også vil holde øje med hjemmeside, for det er nogle rigtig flotte billeder du lægger ind, så må jeg se om den også opfylder de andre ting. :)

    • Hej Pia

      Tusind tak for rosen. Det betyder meget for mig, at folk kan lide det jeg laver. Jeg gør rigtig meget ud af billederne, da jeg synes det er det vigtigste :D

      Utroligt nok, er det præcis de samme lakker der er på, på billederne, altså Russian Navy og Garnet Lapis. Den er bare så utroligt multichome, at den også har orange i sig :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

