NOTD – Purple Rain with flakies

Hejsa.

Jeg ville have postet dette for et par dage siden, men vores internet har været mærkeligt.. Så det bliver i dag.
Dette er så årets første indlæg, men det er ikke voldsomt spændende. (det gør det forhåbentlig i morgen, men mere om det til den tid)

Forleden havde jeg en af de dage, hvor jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle lave på mine negle. Jeg besluttede mig for at prøve en Oh my Gosh neglelak jeg fik i julegave, en neglelak jeg ellers ville have byttet, fordi den ligner Gosh Gasoline som jeg allerede har (det er vidst nok en dupe. Jeg kan ikke se forskellen)
Først lagde jeg et lag Gosh Deep Purple, for a lave en god base, og lagde så to lag Gosh Purple Rain på. Det er faktisk en super flot lak, med en masse farvet shimmer i.
Jeg kunne ikke lade være med at prøve med en mat top coat på, og jeg synes det ser næsten endnu bedre ud!
Desuden tilføjede jeg et lag Nfu oh 51 på min ringefinger.

En fin nok mani, ikke det vildeste vilde.

4 Comments on “NOTD – Purple Rain with flakies

  1. Jeg har Gasoline men har aldrig fået prøvet den, men hvis den er så fed som den der, så skal jeg da lige ha den hevet frem :D

  2. Må ærligt indrømme jeg bedst kan lide den uden matcoat, men det også fordi jeg elsker glitterlilla! Og det og vist også den eneste farve jeg elsker i glitterudgave ;P Men jeg er lige blevet enig med mig selv om at jeg SKAL have fat i Purple Rain! :-D

    Btw, hvornår kommer resultater på julekonkurrencen? Den med de ekstreme negle? ;)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.039, der følger denne blog

