Opdatering! Ny frist på konkurrence!!

Hej alle sammen!

Wow, der er gået lang tid siden mit sidste indlæg, og endnu længere siden mit sidste neglerelaterede indlæg. Der er næsten gået to uger siden jeg postede mit sidste design. Det er jo helt vildt lang tid siden.

Det har jo været jul, og derfor har der ikke lige været tid til at lave et indlæg. Desuden har jeg ikke været så inspireret efter jeg kom hjem, men bare rolig, der skal nok komme nogle indlæg.
Det er altid, i hvert fald for mig, lidt svært at komme tilbage til bloggen efter så lang tid. Jeg synes selv, at jeg normalt er god til at lave indlæg, men når der går længere tid, bliver det lidt mere svært. Jeg ved ikke, om det kun er mig der har det sådan. Men, nu er jeg tilbage, og jeg skal nok sørge for, at poste nogle negledesigns og NOTD’s.

Julen bragte lidt godter i form af neglelak med til mig. Jeg fik en Essie neglelak, Over the top, en super flot gunmetal neglelak. Jeg fik også en masse andre neglelakker, b.la nogle Depend, en Maybelline, en Rimmel og en Gosh som jeg dog skal have byttet.

Jeg fik faktisk ikke lavet et fint juledesign, som jeg ellers havde regnet med. Jeg havde taget en masse neglelak med til Sverige, og havde regnet med at lave noget julet, men i stedet blev min julemanicure bare til to lag af min yndlings, Essie Aruba Blue. Som jo er fin i sig selv, så det havde jeg ikke noget imod.

Jeg har to negleindlæg til jer i dag, men dette indlæg er bare et opdateringsindlæg, så at sige.
Desuden min konkurrence kører stadig. Jeg har ikke så mange der har deltaget, ikke nok til, at jeg vil lukke konkurrencen endnu, så ind til videre er konkurrencen udskudt til d. 20 Januar. Jeg håber, at det er ok, for dem af Jer det har sendt jeres bud til konkurrencen, men det er ikke meget af en konkurrence, når det ikke er flere deltagere.
Desuden mangler jeg stadig at få nogle af neglelakkerne, så forhåbentlig får jeg dem snart.
SÅ deltag endelig, hvis I vil have chancen for at vinde nogle lækre lakker! Jeg ved, at det er en lidt nedern konkurrence at deltage i, nu hvor det ikke længere er jul, men sådan er det jo.
Så hvis I er interesserede, så tjek lige det oprindelige indlæg HER

Til sidst vil jeg lige sige undskyld til dem jeg ikke lige har fået svaret til, hvis folk har stillet mig spørgsmål i kommentarerne. Tiden har ikke være til det, men jeg skal nok gøre det nu!

Nå, nu skal jeg nok poste lidt negle!!!

6 Comments on “Opdatering! Ny frist på konkurrence!!

  1. Hej Eva!

    Jeg håber du har haft en rigtig god jul!
    Og jeg kender det godt – altså det der med ikke at blogge i lang tid og så komme tilbage. Nu har jeg ikke blogget i lidt over en måned, og det er jeg rigtig ked af. Jeg skal nok prøve at komme tilbage hurtigst muligt!
    Jeg er også rigtig glad for, at du har udskudt konkurrencen! Jeg ville så gerne havde deltaget, men jeg havde ikke tid i juledagene, og så blev det jo den 25. Men nu skal jeg helt klart deltage!
    Rigtig godt nytår til dig, Eva! Jeg håber du vil få en god start på det nye år!

    • Tusind tak! Jeg har haft den dejligste jul! Jeg håber også, at du har haft en skøn jul!

      Det er så ærgeligt, når man ellers plejer at være ret god til at blogge. Men der er jo ikke andet for bare at komme igang igen, selvom der er gået et stykke tid! 🙂
      Super at du vil være med i konkurrencen! Jeg synes simpelthen at der var for lidt deltagere, især når der kommer til at være to vindere. Det er, synes jeg selv, nogle ret gode, og dyre præmier, så jeg vil gerne have lidt flere bud 🙂 Glæder mig til at se hvad du finder på.

      Godt nytår til dig også!

  2. Jeg ville virkelig gerne se Over The Top på 😀 Har simpelthen overvejet den sååå længe at det er helt åndssvagt

    • Jeg laver en nytårsmanicure med Over the top, så kan du få nogle billeder at se! 😀
      Det er en super flot lak.. også med mat top coat på, det gør den bare endnu mere fed! 🙂

  3. Det er super dejligt at høre fra dig igen – Man blev jo nærmest helt bekymret 😛
    Det er OK med mig, at du har udskudt julekonkurencen – Så holder spændingen lidt endnu.

    Jeg håber du har haft en dejlig jul, med masser af neglelak, hehe.

  4. Fantastisk! Jeg ville SÅÅÅ gerne være med i konkurrencen .. Men kunne ikke finde på nogle negle (tiden manglede også xD) -Så nu håber jeg da at jeg kan være med (^.^)

    PS. Jeg læser din blog fast og blev inspireret til selv at ville lave en, og med et lille skub fra min veninde, fik jeg det gjort. Jeg ville blive beæret hvis du ville bare kigge på den én gang, jeg har lagt to indlæg med neglelak ud d(^.^)b http://whysoserious-effy.blogspot.com/

Skriv en kommentar