31 Manicure Challenge – Day 11 ‘Polka dots’

Glem hvad jeg skriver herunder. Dag 10 er altså lavet. Jeg ved ikke lige hvor min hjerne var, da jeg lavede dette indlæg.

Den kvikke læser, vil måske opdage, at jeg nu fortsætter min manicure challenge, som har været lidt på standby det sidste stykke tid. Den kvikke læser vil også opdage, at overskriften siger dag 11, og ikke 10, hvilket er underligt, for jeg har ikke lavet dag 10, som ellers var gradient nails.
Faktisk troede jeg, at jeg havde lavet den manicure, men jeg tog fejl af min regnbue manicure, som også var en gradient.
Well, jeg gør det på den måde, at jeg poster mine polkadotter først, og så laver jeg en gradient mani senere. Ok? Godt.

Denne mani er lavet med endnu en af mine nye Depend lakker, og endnu en gang, er jeg glædeligt overrasket. Super flot lak, og en fryd at lægge på. Jeg er ret vild med Depends børste/pensler. De er altså gode!
Denne lak, som har nummeret 260, er lidt lysere end min Isadora in the Army, så det er ret fedt.
Dette design er super simpelt. Jeg har bare lavet en stribe med prikker på midten af mine negle. Den orange der er brugt er også en af mine nye neglelakker, og jeg synes, at den giver designet lidt ekstra! Et lille ekstra pift.
Farverne der er brugt, i rækkefølge, er Isadora In the army, Essie Mint candy apple og Maybelline Couture Orange.

Jeg er ret glad for dette simple design.

2 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 11 ‘Polka dots’

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.062, der følger denne blog

