12 Days of Christmas – #6 Glitter and Spruce

Så vidt jeg har fundet ud af ved lidt research, så hedder gran “spruce”, og det er da bare det herligste navn. Hvorfor bruges det ikke i sange!?
Og jeg elsker min overskrift nu. Meget bedre end de to forrige. Glitter and spruce.

Til denne manicure, vidste jeg, at jeg ville lave noget med gran. Jeg elsker at tegne gran, og synes efterhånden selv, at jeg er blevet ret god til det. Jeg prøvede det af på et stykke papir, og det så super ud. Så skulle det laves på neglene, og det blev.. tja, knap så fint.
Dette er lavet med en rød base (OPI off with her red). Ovenpå har jeg lagt noget holografisk guldglitter fra en two way nail art pen. Dette design minder mig om jordbær.. Det var bestemt ikke meningen.
Grangrenene er lavet med akrylmaling
Nå, ’nuff said!

Jeg ved, at der er lidt grønt maling ved siden af en af mine negle

4 Comments on “12 Days of Christmas – #6 Glitter and Spruce

  1. Fed blog! Må jeg være så fræk at spørge hvor mange læsere du har?? Det er nemlig slet ikke til at se på bloggen :-)

    Hilsen Cathrine

    • Faktisk ved jeg ikke præcis hvor mange læsere jeg har, og det er lidt irriterende. Men der er 55 der følger mig via bloglovin, og 20 der følger mig via wordpress :)

      Tak btw! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

