12 Days of Christmas – #5 rød/grøn fransk

OKAY, hvorfor er alle mine indlæg, bortset fra dette og det forrige, skrevet med fed lige pludselig!!? AH.Hvor grimt.

Jeg er lidt kedelig lige nu, med hensyn til overskrifter, og negledesign. Det er ikke lige det mest spændende, det er jeg klar over. Men, I får det alligevel.

Jeg havde en meget klar idé om hvordan denne manicure skulle se ud, og den blev også sådan som jeg havde tænkt.. lige indtil at jeg begyndte tilføjede min franken ovenpå, og så blev den bare… mærkelig.
Dette er lavet med Deborah Lippmann Don’t tell mama og nfu oh 56 ovenpå, som det yderste på neglen. Det røde (som blev en klam lyserød farve efter min franken kom ovenpå) er noget af mit nye striping tape.
Ja, jeg er ikke begejstret for denne. Fail nails.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.128, der følger denne blog

