12 Days of Christmas – #4 Rød fransk jul

REMINDER: HUSK min konkurrence!! Jeg er ret sikker på, at jeg udskyder den, for der er kun en der har sendt sit bud.
Men tjek lige indlægget med konkurrencen, og se, o det er noget for dig!! :)

Fed overskrift, I know.
Denne uge har jeg haft to franske manicurer på, fordi jeg ikke har gidet andet. Eller, søndag kunne jeg ikke nå andet, så der lavede jeg bare en fransk mani med røde tips, og efter det lavede jeg en anden, som bare ikke blev specielt god.
Men jeg vil vise dem begge alligevel, fordi de er lidt julede, og ellers når jeg ikke op på 12 manicurer denne jul.
Endnu en gang har jeg vidst sat et for højt mål, for jeg tror altså ikke, at det bliver muligt at lave alle 12 manicurer i december. Nå, nu må vi se.

Som sagt, dette er bare en fransk manicure, med røde tips. Ingenting fancy, og ikke specielt fedt. Men jeg synes det var rart at have så simple negle.

3 Comments on “12 Days of Christmas – #4 Rød fransk jul

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog