Gettin’ Miss Piggy with the Fresh Frog

Bare et hurtigt lille indlæg. Der kommer et ‘rigtigt’ indlæg i morgen.
Anyways, jeg legede lidt med mine glitternegle, og synes det kunne være sjovt at se dem med Fresh Frog og Bel Air ovenpå. Dette er en glitterbombe! Men jeg synes det ser ret fint ud.. og så bliver det vidst ikke mere julet hva? :)
Dette er med et lag mat top coat på.

Dette er fjernet nu. Og av av, det gør altså ondt på neglene at fjerne så meget glitter :/

3 Comments on “Gettin’ Miss Piggy with the Fresh Frog

  1. Har du prøvet sølvpapirsmetoden? Det er ret smertefrit og du sparer en del neglelaksfjerne på den måde

  2. Det er en meget smuk kombination – også selvom jeg endnu ikke har “set lyset” hvad mat lak på glitter angår, det er jo lidt en selvmodsigelse ;)
    Som Sonja skriver er sølvpapirsmetoden, eller Gel-off clips, som jeg har lavet et indlæg om på min blog, en kæmpe hjælp.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.073, der følger denne blog

