NOTD – OPI Gettin’ Miss Piggy with it

Okay, jeg ved ikke, om nogen har lagt mærke til, at jeg har skrevet, at jeg ikke brød mig om de to glitterlakker jeg har fra muppet-kollektionen. jeg har virkelig ikke været særlig begejstret for dem, fordi jeg ærlig talt synes, at de var lidt underlige, og de lakker jeg parrede dem med.. detvar bare ikke pænt.
Well, i dag prøvede jeg en franken som jeg lavede for noget tid siden. den var ikke så køn som da jeg lavede den. Så jeg tænkte, at jeg ville prve at se om Gettin’ Miss Piggy with it ville gøre mine negle pænere. Well.. jeg elsker det! Helt seriøst, det er så bling og julet, og man kan ikke lade være med at kigge på sine negle!

Jeg tror snart, at jeg skal have klippet mine negle igen. Jeg tror dette ville have været endnu flottere på lidt kortere negle.

Jeg håber I får en skøn weekend.
HUSK at lave et bud til min konkurrence hvis I er interesserede i at vinde lækre neglelakker.

Jeg skal til Malmø i morgen, og kommer nok til at savle over neglelakker i Kicks. MEN jeg kan ikke købe nogen, for min 12 polish plan holder stadig!! :)

3 Comments on “NOTD – OPI Gettin’ Miss Piggy with it

  1. Den har en super skøn dybde. Burde købe den, men når det nok ikke inden jul alligevel. Kan ikke lige se hvornår ellers man skal have den på. Men flot er den.

    Og god tur til Malmø.. er lidt misundelig. Det er ikke så nemt at smutte en tur til Malmø længere når man har en lille.

    Sussi

  2. Fantastisk at du har en 12 polish plan, det burde jeg nok også have for eller bli’r min nye kommode hurtigt fyldt op. Jeg har en plan med at jeg ikke må købe noget som minder om noget jeg har i forvejen, det skal være virkelig unikt – men det er der jo meget der er. ;) Jeg har været go’ til at falde for en helt fantasisk farve, bare for at komme hjem og opdage at jeg har tre som er næsten magen til – suk.

  3. Iiiihhh, nu havde jeg længe gået og sagt til mig selv, at Muppet lakkerne ikke var noget specielt….liiige indtil jeg så den mani. Så selvfølgelig tog jeg på jagt i dag for at finde den, og da jeg kom hjem skulle der øjeblikkeligt ligges en ny mani med min nye neglelak. Men men men..Nu har jeg altså lagt to rimlig tykke lag og den dækker da næsten slet ikke :/ Hvor mange lag har du på billederne, og har du nogle tricks til, hvordan man kan få den til at dække bedre?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

