.::X-treme X-mas nail art KONKURRENCE!::. UDSKUDT. Ny frist 20. Januar!!

DER ER NY FRIST FOR DELTAGELSE. 20. JANUAR.
DER ER IKKE SÅ MANGE DER HAR DELTAGET ENDNU, SÅ DERFOR UDSKYDER JEG KONKURRENCEN. JEG HÅBER, AT DER ER FLERE DER VIL VÆRE MED!!

Say what!!? En konkurrence igen. Jeg er vidst blevet skør. Jeg kom lige til at bruge lidt (for mange) penge på neglelakker til Jer, fordi jeg elsker konkurrencer. Det er jo jul og det er ligeså sjovt at give som at få.
Så jeg giver! Her er en julegave fra mig til jer! Og dette er en julekonkurrence, for hvis jeg ikke husker forkert, skrev jeg vidst, at jeg ville lave en julekonkurrence. Så det gør jeg.

Temaet til denne konkurrence er ”X-treme X-mas nail art”. Fancy, ikke? Konkurrencen går simpelthen ud på at lave noget ekstremt, noget vildt, noget tosset på sine negle. Det skal ikke være noget der kan ”bæres” på en normal hverdag, mere noget ”for billedets skyld”, hvis I forstår. Alt er tilladt. Man må klistre alle mulige dimser, perler, julepynt ALT på sine negle, vat, tråd, grene, blade. Simpelthen alt som får det til at blive ekstremt, uden at det bliver grimt. For man gør det jo for at vinde!:). Desuden skal det være julet, om det så enten er jule-ting man tager på neglene, eller om man laver et helt noget helt hvidt som minder om sne. Bare det er julet.
Man kan lave de vildeste tredimensionelle negle, det er kun fantasien der sætter grænsen. Desuden tæller det også hvis man tager et fedt og anderledes billede af sine ekstreme negle!
Jeg har endnu ikke præmierne hjemme, da jeg lige har bestilt dem, men jeg kan jo alligevel vise hvad jeg har købt.
Jeg har købt et China Glaze sæt kaldet Winter Ice, et sæt kaldet Belle of the ball og så har jeg købt to glitterlakker fra American Apparel. China Glaze lakkerne er fra denne års vinter kollektion, og jeg er sikker på, at nogle af Jer har dem i forvejen. Men det skader jo ikke med en backup, eller en ekstra lak til at give til en ven!
Denne konkurrence vil have to vindere, en førsteplads og en andenplads. Den der vinder førstepladsen, får lov til at vælge hvilket sæt med neglelakker personen vil have.
Winter Ice er den ene præmie og Belle of the ball + de to AA lakker er den anden præmie.

Konkurrencen slutter d. 25. december. Jeg ved godt, at det ikke er voldsomt lang tid I så har, men jeg ville gerne have, at vinderne i hvert fald kunne have lakkerne til nytår. (Desuden er jeg i Sverige ti jul, og denne dato passer mig bedst, så vinderne kan blive fundet, og jeg kan sende deres ting)
Vinderne bliver fundet igennem kommentarerne, men der skal jeg nok skive mere om til den tid.

REGLER:
- Dit nail art skal være x-tremt! Ikke bare et almindeligt juledesign. Det skal være vildt og overdrevet
- Billedet må meget gerne være kreativt, om det så er på den ene eller anden måde. Bare billedet viser ens nail art, og billedet ikke er for rodet!
- Det er tilladt at bruge alt til sit x-treme nail art design!
- Dit bud til konkurrencen skal sendes til min mail coewless@gmail.com senest d. 25 December. I mailen skal man bare skrive sit navn, og hvis man har en negleblog, må man også gerne skrive den, så jeg kan linke til den sammen med jeres navn.
- Man må hellere end gerne lave flere designs hvis man har lyst.
- man må også gerne bruge lange falske negle, så man har noget mere plads at arbejde på!

Jeg håber, at folk har lyst til at være med, selvom det ikke er så lang tid der er til at lave det i. Men forhåbentlig er der nogen der vil! :
I må endelig spørge, hvis I har nogle spørgsmål. Jeg er sikker på, at jeg har glemt et eller andet!

5 Comments on “.::X-treme X-mas nail art KONKURRENCE!::. UDSKUDT. Ny frist 20. Januar!!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

