12 Days of Christmas – #3 Juletræ og julelys

SÅ fik jeg lavet endnu et juledesign.

I går fik jeg lagt to lag deborah Lippmann Waking up in vegas på mine negle, plus et lag af min franken Merry unbirthday (som med tiden har ændret sig lidt. Men jeg elsker den stadig!) Jeg synes, at WUIV var lidt kedelig i sig selv, nu når det var til et juledesign, så de fik lige et lag franken. Merry unbirthday er en klar lak med lidt sølv og holo i sig. Desværre kan det ikke ses, men jeg synes det ser fint ud alligevel.
På mine negle i dag har jeg lavet en julelyskæde og et juletræ. Lyskæden er et design jeg har set mange steder, og jeg synes det er så fint. Så dette er mit take på en julelyskæde. Jeg har også lavet et juletræ på langefingeren.
Denne manicure er lavet både med neglelak og akrylmaing. Den sorte “ledning” er lavet med akrylmaling, det samme er de små grønne pærer på lyskæden. Stammen på jutræet er ogaå lavet af akrylmaling Resten er lavet med neglelak.
På juletræet har jeg sat små glitte-dimser på, (glitter fra Deborah Lippmann today was a fairytale og OPI gettin’ miss piggy with it) Resten er lavet med andre neglelakker, som jeg ikke gider skrive navnene på, for det tager for lang tid! :D

Btw, hvor typisk er det lige, at det regner når jeg skal ud og tage billeder?

Behind the scenes:
Sådan ser det ud når jeg negle-hygger! :)

3 Comments on “12 Days of Christmas – #3 Juletræ og julelys

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 695, der følger denne blog

