31 manicure challenge – Day 10 ‘Gradient nails’

Efter en lille pause, fortsætter jeg nu manicure challengen. Mine negle er blevet lidt længere, så de er sjovere at lave ting på (?). Desuden bliver jeg nok bims, hvis jeg skal lave juledesigns, hver gang jeg lakerer negle.

Jeg er nu kommet til dag 10, sidste dag i første del af denne challenge, “Colors” som den første del hedder. Næste del er “Patterns”.
I dag er det gradient negle. Igår fik jeg en idé, og huden at have prøvet den først, gik jeg igang med at lave det på alle neglene, fordi jeg var sikker på, at det ville være fedt. Jeg havde ret. Jeg ELSKER denne manicure. Jeg synes simpelthen at den er så sjov og fin!
Denne manicure er lavet med et lag China Glaze Grape pop (selvom to lag ville have været bedre, men pyt, jeg orkede ikke). Jeg har sponget med Gosh Gasoline, og yderst på spidserne at neglene har jeg sponget med NFU OH 51. Det ser så fedt ud.. Og er pænere i virkeligheden! Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg tog billederne, var jeg godt tilfreds med dem, men nu er de bare.. blah. De er bare så meget flottere i virkeligheden. Øv. Nå ja, og så kan man se det flotte hak min langefinger har fået i siden.. AH!

Nu vil jeg lave endnu et juledesign. Jeg ved ikke helt hvad endnu. Juletræ, lys.. hm. Det får i at se.

5 Comments on “31 manicure challenge – Day 10 ‘Gradient nails’

    • Tusind tak!
      Ja, Nfu oh 51 er helt klart en ‘Must have’ neglelak! Jeg er selv begyndt at eksperimentere lidt mere med den, så jeg kan få den brugt mere end jeg har gjort før i tiden! :)

  1. Jeg forstår ikke hvordan du ALTID kan præstere at lave det HELT lige ved “roden” af dine negle! ÅRH……. Det er så snyd, be om de skills til jul, tak! :D

    Jeg glæder mig til at se juledesignet!

    • Haha, hvis jeg kunne, så vill jeg da gerne give dig sådanne skills i julegave. Men bare øv dig, så bliver du hurtigt god til det! :)

  2. Ihhh hvor er de flotte! Og min yndlingsfarve er lilla, så de er helt perfekte :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

