12 Days of Christmas – #2 Polkagrise og rhinsten

Så er det tid til det næste design i mit jule-tema. Og ja, jeg har været væk i et godt stykke tid, men det er det med at jeg kommer sent hjem, og billedtagning er umuligt. Håber at det går.
jeg regner med at lave et par designs i denne weekend.

Dette er et ret simpelt design med polkagrise (Candy canes, som jeg nægter at kalde dem!) Jeg kan super godt lide simple designs, nogle gange bedre end de helt vilde.
Dette design er lavet med OPI Designer de better! som base. Polkagrisene er lavet med OPI Off with her red og akrylmaling. Jeg gad ikke bruge kun akrylmaling. Jeg elsker akrylmaling, men jeg synes det skaller så hurtigt af, også selvom der er fem lag topcoat på ;D.
Der er kun polkagrise på ringefingeren (og tommelfingeren) og på resten af neglene har jeg taget sølv rhinsten på. De blev først tilføjet efter jeg havde taget billeder. Fordi min søster fandt på den gode idé. Så der er kun et billede med rhinsten på.

Polkagrisene er ikke perfekte.. men jeg synes de blev okay. Og ja, der er regn på billederne, fordi det er så skønt vejr udenfor! (hvor bliver sneen af!!!? Sidste år på denne tid sneede det som aldrig før!)

4 Comments on “12 Days of Christmas – #2 Polkagrise og rhinsten

  1. Den røde i bismarck-stokkene trækker det bedste frem i Designer De Better – den bliver så dejlig varm at se på :) Rigtig lækkert design som altid, elsker accent-negle-manicures! Foretrækker den dog uden rhinsten, selvom de ligner regndråber (og det i sig selv er win!)

    • Jeg foretrækker også selv designet uden rhinsten. Jeg er i grunden ikke så vild med rhinsten, men jeg synes nu, at de er meget sjove en gang i mellem :)
      Og tusin tak! Jeg elsker også accent negle. Det ser bare så fint ud, så det ikke bliver for overdrevet! :)

  2. WOW, det ser da supergodt ud. Julet på den enkle og elegante måde. Jeg er vild med de klare rhinstene i den sølvfarvede lak.

    Jeg har lige fundet din blog, og synes den er superfed og meget inspirerende. :)

    • Mange tak! jeg er glad for, at du kan lide bloggen! :)
      Jeg er også vild med det enkle, selvom det ikke er så enkelt at det er kedeligt.. synes jeg i hvert fald :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.188, der følger denne blog

