NOTD – Isadora In The Army + accent nail

Hej!!

First of, jeg har lavet en Flickr og en Tumblr til nogle af mine neglebilleder, for få mine negle lidt mere “out there” hvis I forstår :). Det er egentlig ikke så spændende, jeg tænkte bare, at det kunne skabe lidt mere viden om min blog. Flickr, Tumblr. Min Tumblr er ret nedern i layoutet, men det bliver lavet på et tidspunkt.
Så ved I det ;D

Dagens manicure har jeg haft på et par dage, ret mange dage faktisk. Simpelthen fordi jeg ikke har haft tid til at tage billeder af den, og jeg ville gerne nå at tage billeder af den, iden jeg tog det af. Den har holdt vildt godt, i går tog jeg dog et ekstra lag top coat på, fordi der var kommet lidt ridser i neglelakken, hvilket ikke var så kønt.

Den neglelak jeg har på er Isadora In The Army, en lak jeg købte sidste år. Jeg synes den er super fin, og ikke nok med det, så er den også så lækker at påføre!
Jeg blev lidt inspireret at Vette’s sidste design til at lave en accent nail med noget bronze, så på ringefingeren har jeg med tape lavet nogle trekanter. Meget simpelt, men det spicer nu lige sådan en manicure op! :)
Bronzefarver er Gosh Golden Bronze.
Jeg har kun et billede at vise (I know, wtf?), fordi alle de andre var dårlige, og jeg gider ikke tage nye :D

4 Comments on “NOTD – Isadora In The Army + accent nail

    • Ja, men så er det heldigt at man kan få dem ikke så langt herfra :)
      Jeg synes også, at den er rigtig flot! Dejlig armygrøn!

  1. Smuk smuk smuk kombination af farver!! Den orange/bronze “popper” virkelig sammen med den nedtonede army <3 Og jeg er vild med trekanterne; en simpel men virkelig fed accent! :)

    (Ville altså ønske, jeg havde tid til at kommentere på alle dine indlæg – du er bloggEN hvor jeg får inspiration! Du skal i hvert fald vide, at jeg sukker over næsten hver eneste mani du laver! Keep up the good work ;) )

    • Årh, du er altid bare så sød altså! Det er en af grundende til at jeg elsker at blogge, det er når jeg får kommentarer som denne. Hvor er det dejligt!
      Det er dejligt at vide, at jeg inspirerer! Det synes jeg også, at du gør! :)

      Jeg er faktisk også ret glad for denne mani. Synes også, at farvesammensætningen er god! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 932, der følger denne blog

