NOTD – Essie Bahama Mama

Jeg har ikke denne lak på længere, men jeg har haft den på i dag, så NOTD er det vel, ikke? :)

Dette er Bahama Mama, en neglelak jeg fik til min fødselsdag. Sidst jeg prøvede den, var jeg ikke så glad for den, for den kræver ret mange lag, hvilket er underligt, da det er sådan en mørk farve. På billederne har jeg tre lag på, selvom den måske godt kunne tåle et fjerde. Men det gad jeg ikke, for så ser lakken næsten helt sort ud, og det ville jeg jo ikke have.
Men jeg elsker denne lak. Den er dejlig at påføre, og den ser bare så flot ud på neglene.
Jeg ved ikke helt hvordan man skal beskrive denne lak, altså hvilken finish den er. Så jeg vil kalde den Creme-jelly. Det passer ret godt :D

Btw, jeg ved ikke hvordan det kan ske med så korte negle, men jeg knækkede lidt af min langefinger, men det er heldigvis ikke så tydeligt!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

