NOTD – Twilight Breaking Dawn Design

Hej alle sammen. Jeg håber I nyder søndagen!! :)

Jeg sætter min manicure challenge lidt på pause. Jeg har netop klippet mine negle, fordi en af dem knækkede, og jeg vil gerne have, at mine negle er lidt længere til de manicurer jeg laver til den challenge. Men jeg skal selvfølgelig nok poste andre ting!

I dag vil jeg vise et Breaking Dawn design jeg har lavet. Nu kan man jo endelig se den første del af Breaking Dawn i biograferne, og derfor synes jeg det var meget passende, at lave et design. Først vil jeg lige sige, at jeg engang, var ret stor Twilight fan, og det var noget jeg havde sammen med mine veninder fra efterskolen. Fandommen er gået ret meget væk nu, men jeg kan godt lide bøgerne og filmene. Dog kan jeg slet ikke snuppe traileren for Breaking Dawn, jeg synes simpelthen at den ser SÅ plat og dårlig ud. Og Kristen Stewart irriterer mig simpelthen så meget. Men, jeg glæder mig til at se filmen, og se om den er bedre end jeg regner med.

Min søster sagde til mig, at jeg skulle lave et Breaking Dawn design, og det synes jeg var en god idé. Jeg tænkte selvfølgelig bare på at lave coveret, ret traditionelt, men den idé kunne hun vidst ikke lide. Så jeg fandt på noget andet. Jeg har lavet et meget lyst design, fordi jeg tænkte, at det ville være sjovt at lave et Twilight design der ikke var sort.. og rødt. Det er bare lidt for gammelt. Så i stedet har jeg lavet det meget lyst, med fjer og skakbrikkerne fra forsiden af bogen. Hvis man kender til bogen, eller allerede har set filmen, så ved man hvad fjerene betyder :D
På tommelfingeren har jeg skrevet Breaking Dawn, og prøvet at få bogstaverne til at passe så godt jeg kunne, på mine korte negle ;D

Fjerene er stampet på med lakkerne Deborah Lippmann Waking up in Vegas og China Glaze Light as air, og jeg har brugt Bundle Monster plate 15. (men man kan ikke rigtig se de lyse fjer.. det kan man IRL, men ikke på billederne, og det er lidt en skam, for nu ser det lidt mystisk ud)
Skakbrikkerne (og Breaking Dawn) er lavet med akrylmaling. Jeg har også forsøgt at lægge lidt skygger på, og jeg synes, hvis jeg selv må sige det, at det gik ret godt! :)
Jeg er super glad for resultatet. Det giver et lidt mere sjovt og romantisk syn på serien, i stedet for al det sorte. Don’t get me wrong, jeg elsker covers’ne til alle Twilight bøgerne, men det kan også blive for dystert :)
Hvis I vil se mit gamle Twilight design, så KLIK HER

5 Comments on “NOTD – Twilight Breaking Dawn Design

  1. Jeg elsker at kigge på dine billeder – du er sindssyg dygtig, og det er meget inspirerende, selvom jeg nu ikke tror, jeg nogensinde får prøvet de vilde ting, du kaster dig ud i! :-D

    Men det minder mig i hvert fald om, at jeg skal have bestilt et par lakker mere samt huske at male mine i aften. Skal dog lige finde ud af, hvad jeg skal have på af tøj i morgen, inden jeg vælger farve.

    Hvor længe plejer du at lade en lak sidde? Og hvad bruger du til at pleje neglene med, så de kan tåle de mange skift?

  2. Sjovt, jeg har selv haft det på helt samme måde! Engang var Twilight bare det vildeste, og jeg var kæmpe fan. Men lige så stille er Kirsten begyndt at irritere mig og jeg synes den sidste bog var alt for plat. Men vampyrene vs varulvene er stadig et superfedt koncept og kampene mellem dem holder filmene oppe. Igen et lækkert design fra din side. Meget fint og lyst. Fjerne er desuden blevet skønne :)

  3. wowsa eva, skakbrikkerne er jo helt vilde! meget imponerende hvordan du kan lave alle de små detaljer. :))

  4. Jeg er godt nok ikke den helt store Twilight fan, men wow, jeg synes det her er fedt! Jeg elsker fjerene! :)
    Jeg ved ikke om det er mig der har overset noget, men hvad hedder den lyseblå Barry M lak, du har brugt? SÅ flot!!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

