31 Manicure Challenge – Day 9 ‘Rainbow nails’

Regnbuenegle!

Jeg har før set nogle lave gradient regnbuenegle til denne challenge, så det ville jeg også prøve.
Jeg har lavet det med aktylmaling (over et lag hvid neglelak). Jeg prøvede med neglelak, men det blev ikke så pænt. Jeg synes, at dette resultat blev ok, men jeg er ikke så tilfreds med det. Især den gul/grønne negl. Den gad bare ikke blive ordentlig gradient. Ih. Til gengæld elsker jeg den orange/gule, og kan godt finde på at lave en hel mani med det på et tidspunkt.
Oh, og jeg har desuden et lag af en franken på, en klar holografisk lak, men det kan ikke rigtig ses på billederne.
Clean up med akrylmaling er IKKE nemt. Så mit clean up er ikke så flot.

Also, billederne er crap crap crappy i dag. Jeg gik en tur, og havde mit lille kamera med (som jeg ikke plejer at bruge til neglebilleder) og tog lidt billeder med det.
Så jeg håber det er okay. Det skal ikke ske igen.

11 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 9 ‘Rainbow nails’

  1. det her er FANTASTISK Eva! kan du ikke please please please pleeeeease lave en tutorial til gradient med arkyl?
    pleeeeeeease!
    det her er perfekt <3

    • Mange tusind tak!! Hvor er jeg glad for, at du kan lide det!
      Jeg tror faktisk, at jeg vil lave sådan en tutorial. Jeg skal nok holde dig opdateret omkring det ;)

  2. Hvor er de fede :) jeg har selv tænkt på at lave en manicure med ‘gradueret regnbue’ :) de er virkelig fine :)
    Mvh Maja

  3. Nøj! Det er virkelig flot! Håber du også husker at give dig selv lidt credit :)

    Generelt er jeg temmelig vild med din stil, det enkle og præcise, I love it!
    By the way, hvordan i alverden fixer du starten -eller afslutningen om man vil.. på en mani så fin og præcis? Faktisk kunne det være awesome hvis du en dag lavede en video af hvordan du ligger neglelak på, og hvordan du cleaner up, tak :)

    • Tusind tak for de søde ord! :)
      Jeg går lidt og overvejer at lave nogle How to- videoer. Jeg skal nok skrive hvis det bliver til noget :)
      Men mange mange tak!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 700, der følger denne blog

